پلاتوهنر

کنسرت مشترک کیوان ساکت و وحید تاج در رفسنجان

به گزارش پلاتو هنر، کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود با همراهی وحید تاج در رفسنجان خبر داد. کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره کنسرت تازه خود گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم

به گزارش پلاتو هنر، کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود با همراهی وحید تاج در رفسنجان خبر داد.

کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره کنسرت تازه خود گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است در رفسنجان به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: خوانندگی این کنسرت به‌عهده وحید تاج است که این کنسرت 3 و 4 خرداد ساعت ۲۰ در تالار خیام رفسنجان برگزار می‌شود.

این آهنگساز تاکید کرد: بخشی از این کنسرت به بداهه‌نوازی مربوط می‌شود و قرار است در بخش دیگر قطعات «هامون»، «دریا»، «توفان»، «خاک وطن»، «بیات راجع»، «باران» و… برای مخاطبان اجرا شود.

این نوازنده سه‌تار در ادامه عنوان کرد: در این کنسرت از سازهای دف، تنبک، عود، تار باس، کمانچه آلتو، نی، کمانچه و… استفاده می‌شود.

او در پایان درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت سعید مشرف شاه، امیر شریفی‌پور، سیاوش تحویلی، محمدرضا یزدی‌پور، محمد نیکوکار، علی آزادی، سینا جهان آبادی و پاشا هنجنی از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

https://didhonar.ir/?p=51239