پلاتوهنر

نمایشنامه‌خوانی «قرعه» در تماشاخانه مشایخی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی نمایشنامه‌خوانی، تماشاخانه استاد مشایخی روز شنبه 29 اردیبهشت‌ ساعت 19، میزبان اجرای نمایشنامه‌خوانی «قرعه» به نویسندگی و کارگردانی کاظم پورمهدی خواهد بود. پورمهدی این نمایشنامه را بر اساس داستانی از جواد سعیدی‌پور

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی نمایشنامه‌خوانی، تماشاخانه استاد مشایخی روز شنبه 29 اردیبهشت‌ ساعت 19، میزبان اجرای نمایشنامه‌خوانی «قرعه» به نویسندگی و کارگردانی کاظم پورمهدی خواهد بود. پورمهدی این نمایشنامه را بر اساس داستانی از جواد سعیدی‌پور نوشته است.

در خلاصه‌ داستان این نمایشنامه‌خوانی آمده است: «چند نفر از کارمندان یک بانک، توسط گروهی از سارقان به گروگان گرفته شده‌اند. راه نجات کارمندان، انتخاب یک نفر از میان خود و تحویل آن به سارقان است.»

پانته‌آ آقامحمد یزدی، مجید تیزرو، عبدالرضا صفری، عماد عابدی، شیرین کاشفی و بهروز مهرعلیان، نقش‌خوانان این نمایشنامه‌خوانی هستند.

دیگر عوامل این اجرا عبارتند از: مشاور کارگردان: سهیلا تیلاوی، طراح لباس: زیبا موسوی، دستیار کارگردان: مهدی نوروزیان، صداپیشه و طراح پوستر و بروشور: وحید مرتضوی کیاسری

علاقه‌مندان به تماشای تک‌اجرای نمایش‎نامه‌‎خوانی «قرعه»، برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال یا تماشاخانه استاد مشایخی واقع در نشانی خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولی‌عصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=51094