پلاتوهنر

بازگشت یک ستاره به آسمان‌ِ تئاتر

به گزارش پلاتو هنر، ستاره پسیانی با نمایش «نکبت» به کارگردانی پویا سعیدی بار دیگر بر صحنه تئاتر حاضر می‌شود. این اولین حضور پسیانی بعد از 5 سال دوری از صحنه است. او آخرین‌بار سال 98 در نمایش «بداهه» به

به گزارش پلاتو هنر، ستاره پسیانی با نمایش «نکبت» به کارگردانی پویا سعیدی بار دیگر بر صحنه تئاتر حاضر می‌شود. این اولین حضور پسیانی بعد از 5 سال دوری از صحنه است. او آخرین‌بار سال 98 در نمایش «بداهه» به کارگردانی آروند دشت‌آرای و «قصر موروثی خاندان فرانکشتاین» به کارگردانی آتیلا پسیانی حضور پیدا کرده بود.

ستاره پسیانی در این 5 سال بیشتر در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته است. فیلم‌های «دوزیست»، «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری»، «لتیان»، «علف‌زار» و «کت چرمی» و سریال‌های «خاتون»، «جیران» و «مرداب» از سری فعالیت‌های او در سال‌های دوری‌اش از صحنه به شمار می‌آید.  

نمایش «نکبت» به کارگردانی پویا سعیدی از 25 اردیبهشت تا 1 تیر ساعت 20:30 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

پویا سعیدی نیز پس از 5 سال و بعد از موفقیت نمایش «لانچر 5» بار دیگر در مقام کارگردانی این‌بار متنی از استفن بلبر به ترجمه علی امیرریاحی را روی صحنه می‌برد.

در این نمایش علاوه‌بر ستاره پسیانی، کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «بعد از پذیرفته شدن فیلم جان در جشنواره لنسینگ و سفر او، وینس دوست و هم‌دانشگاهی قدیمی جان نیز برای دیدن او و فیلمش به لنسینگ می‌آید. دیدار آن‌ها در اتاق کوچک متل ۶ و مواجهه با حقیقتی که هر کدام به شکلی متفاوت باورش دارند.»

کاظم سیاحی که در نمایش «بداهه» همبازی ستاره پسیانی بود؛ سال گذشته در نمایش «کلنل» به کارگردانی امیر بشیری حضور داشت.

مجتبی پیرزاده در حالی برای نمایش «نکبت» روی صحنه می‌رود که به تازگی اجرای نمایش «مکبث زار» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی را در شهر دوسلدورف آلمان به پایان رسانده است.

دیگر عوامل نمایش «نکبت» عبارت‌ند از طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح نور ادیب سبحانی، طراح صدا: آرش والی، طراح گرافیک: مریم برادران، تبلیغات: آریان امیرخان، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه: هانیه رادمهر، دستیار کارگردان و مدیر تولید: فرشید روشنی، دستیار تولید و تدارکات: دانیال یعقوبی، دوخت لباس: مریم دادرس، اجرای گریم: صادق مشهدی، عکاس: سهراب خان‌زاده، عکاس تبلیغاتی: محمد بدرلو، موشن گرافیک: پیمان امدادی.

https://didhonar.ir/?p=51003