پلاتوهنر

نمایش «زنبور» به مولوی رسید

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاور رسانه، نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی محمد مطهری‌پور و بهزاد آقاجانی با بازی محمد مطهری‌پور از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن کوچک تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود. محمد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاور رسانه، نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی محمد مطهری‌پور و بهزاد آقاجانی با بازی محمد مطهری‌پور از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن کوچک تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

محمد مطهری‌پور، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش، هنرپیشه و کارگردان این تئاتر است. او تاکنون در بیش از بیست نمایش از جمله «آشپزخانه»، «زیرزمین»، «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود»، «خرس و خواستگاری» حضور داشته و در سریال «یاغی» و فیلم سینمایی «شنای پروانه» نیز نقش‌آفرینی کرده است. مطهری‌پور نمایش‌های «باغ آرزوها»، «پینوکیو گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی»، «ضحاک روایتی دیگر» و «گوجه برزیلی» را نیز روی صحنه برده است.

نمایش «زنبور» پیش از این در شهرهای مشهد، نیشابور و شیراز و همچنین در فستیوال کوچه روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

از دیگر عوامل نمایش «زنبور» می‌توان از مشاور کارگردان: احسان عبدی‌پور، دستیار کارگردان: علی خواجوئی و ساره حبیبی، طراح گرافیک: فرشید پارسی‌کیا ،عکس و فیلم: نیلوفر بیرامی و مشاور رسانه: ناصر ارباب نام برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «مرد کفترباز چهل‌ساله‌ای در بافت قدیمی یک محله در پائین شهر زندگی می‌کند. سال‌ها است از فوت اهالی خانه‌پدری می‌گذرد و شهرداری قصد دارد خانه قدیمی آن را خراب کند. زنبور یک تنه ایستاده و می‌خواهد از این اتفاق جلوگیری کند و …»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=50862