پلاتوهنر

«هفت فیلمساز زن نابینا» در خانه هنرمندان ایران

به کزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان، فیلم مستند «هفت فیلمساز زن نابینا» به کارگردانی محمد شیروانی سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت 1403 ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم، نشست نقد

به کزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان، فیلم مستند «هفت فیلمساز زن نابینا» به کارگردانی محمد شیروانی سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت 1403 ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور صالح نجفی، نویسنده و پژوهشگر سینما و محمد شیروانی، کارگردان این مستند برگزار می‌شود.

«هفت فیلمساز زن نابینا» مستند فیلم‌های کوتاهی‌ است که توسط افرادی تصویربرداری و کارگردانی شده که نابینا هستند. این افراد در کارگاه فیلمسازی محمد شیروانی به شیوه کارگاهی با اصول فیلمسازی آشنا شدند. او به آن‌ها دوربین فیلمبرداری می‌دهد تا از خود و پیرامونشان بدون کمک از افراد بینا فیلم مستند بسازند.

این فیلم روایت تصویری هفت زن نابینا در خصوص زندگی روزمره، مشکلات و بیان احساسات شخصی‌شان است.

عوامل این فیلم عبارت‌اند از: تهیه‌کننده: مركز گسترش سينمای مستند و تجربی و محمد شیروانی، کارگردان، نویسنده و تصویربردار: ندا حقیقت، غمه عافیت، نرگس حقیقت، بنفشه احمدی، مهدیس الهی، شکوفه داورنژاد و سارا پرتو، تدوین‌گر: فاطمه صادقی‌نژاد

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این فیلم مستند به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=50832