پلاتوهنر

دیدار مدیر تالار هنر با مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری

تبادل نمایش‌های کودک و نوجوان بین تالار هنر و فرهنگسراها

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، روز گذشته تالار هنر میزبان امین اشرفی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر تهران بود و در یک نشست صمیمانه با امین اکبری‌نسب، مدیر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، روز گذشته تالار هنر میزبان امین اشرفی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر تهران بود و در یک نشست صمیمانه با امین اکبری‌نسب، مدیر تالار هنر در خصوص مسائل تئاتر کودک و نوجوان به گفت و گو نشست.

این جلسه به منظور همکاری مشترک دو پایگاه اصلی تئاتر کودک و نوجوان شهر تهران با هدف ارتقا آثار ، بهره‌مندی بیشتر خانواده‌ها از آثار نمایشی با کیفیت و حمایت از هنرمندان، فعالان و متخصصان این شاخه هنر تئاتر برگزار شد.

امین اکبری نسب امین اشرفی

در این جلسه تبادل تولیدات تالار هنر و هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری، فضاهای نمایشی و امکانات موجود، تمرین گروه‌های تئاتری و زیرساخت‌های حمایت از هنرمندان مورد بررسی و جنبه‌های مختلف همکاری مورد تایید قرار گرفت.

ایجاد یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک با پردیس تئاتر تهران در راستای تولیدات مشترک و اجرای مشترک آثار از دیگر موضوعات این جلسه بود که مورد موافقت قرار گرفت.

https://didhonar.ir/?p=50708