پلاتوهنر

فیلم کوتاه «شماره ۷» در جشنواره فیلم آمریکا و هند درخشید

فیلم کوتاه «شماره ۷» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا دوستی به جشنواره فیلم کودک احمدآباد هند و سیاتل آمریکا راه یافت. به گزارش پلاتو هنر به نقل از صبا، فیلم کوتاه «شماره ۷» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا دوستی که

فیلم کوتاه «شماره ۷» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا دوستی به جشنواره فیلم کودک احمدآباد هند و سیاتل آمریکا راه یافت.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از  صبا، فیلم کوتاه «شماره ۷» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا دوستی که اخیرا در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد و همچنین در جشنواره

Kids First! آمریکا حضور داشت، در ادامه حضور بین المللی خود موفق به حضور در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم کودک احمدآباد هند و جشنواره بین المللی فیلم کودک سیاتل آمریکا شد.

بخشی از نظر منتقدین جشنواره Kids First! درباره این فیلم را در ادامه می خوانیم: این یک فیلم کوتاه بسیار خوب است! من واکنش پسرک را دوست داشتم وقتی ناظم مدرسه، سیستمی را پیاده کرد که هرکس دفترچه خود را می گیرد، به آرامی با برچسب ها برای دستیابی به جایزه آن را پر میکند و پس از رسیدن به نقطه عطف خاصی، می تواند آن را با یک جایزه عوض کند. واکنش پسرک چیزی است که من می توانم با آن ارتباط برقرار کنم، چرا که تجربه مشابهی داشتم.

عوامل فیلم کوتاه «شماره ۷» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا دوستی، تهیه کننده: رضا دوستی، مشاور فیلمنامه: احمد بهرامی، با سپاس از حمزه ابراهیم‌زاده، مشاور کارگردان: سروش یاری، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: سروش حسین‌جانی، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، موسیقی: حسین اینانلو، تدوین و اصلاح رنگ: مصطفی وزیری، راوی: کمیل سلیمانپور، دستیار یک فیلمبردار: سجاد سبحانی، صدابردار: محمدجواد یمقی، گریم: زهرا عباسی، عکاس: مهدی فصاحت، تصویرسازی پوستر: مائده مجیدپور، طراح صحنه و لباس: سمیرا دادخواه، دستیاران فیلمبرداری: کیان مرادی، رهام جراح لایق و امیررضا لطفی، دستیاران صحنه و لباس: عارف رسولی، زهره عباسی و سپیده پشتیبان، مدیر تولید: احمد معمارپور و مدیر تدارکات: ابوالفضل جلیل نژاد.

بابک نوری، احمد معمارپور، مونا عطاریانی، ابوالفضل جلیل نژاد و مهزیار همدانی در نقش رضا نجار در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده اند.

https://didhonar.ir/?p=4959