پلاتوهنر

اکران فیلمی از کوین کاسنتر در جشنواره کن

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، فیلم حماسی وسترن «افق: حماسه آمریکایی» ساخته کوین کاسنتر برای نخستین بار در جشنواره کن اکران می‌شود. اولین قسمت از فیلم سینمایی «افق: حماسه آمریکایی» با بازی و کارگردانی کوین کاستنر محصول

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، فیلم حماسی وسترن «افق: حماسه آمریکایی» ساخته کوین کاسنتر برای نخستین بار در جشنواره کن اکران می‌شود.

اولین قسمت از فیلم سینمایی «افق: حماسه آمریکایی» با بازی و کارگردانی کوین کاستنر محصول کشور آمریکا در دو قسمت در سینماها اکران خواهد شد.

اولین اکران این وسترن آمریکایی در سینماها ۲۸ ژوئن (۸ تیر) و دومین اکران ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) اعلام شده‌است.

سینا میلر، سم ورتینگتون و جنا مالون در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم وسترن آمریکایی در دو قسمت در سینماها اکران خواهد شد. قسمت اول آن در ۲۸ ژوئن و قسمت دوم در ۱۶ آگوست اکران می شود.

کاستنر در بیانیه‌ای در ارتباط با اکران فیلم «افق» گفت: می‌خواهم از جشنواره کن برای قرار دادن فیلم من در لیست انتخاب امسال تشکر کنم. ۲۰ سال از زمانی که در جشنواره بودم می‌گذرد و منتظر زمان مناسب برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم که این زمان فرا رسیده است. داستان ساخت «افق: حماسه آمریکایی» از ۳۵ سال پیش آغاز شد و نمی‌توانم جایی بهتر از کن پیدا کنم تا نتیجه این ماجراجویی را نشان دهم. فرانسوی‌ها همیشه از فیلم‌ها حمایت کرده‌اند و عمیقا به فیلمسازی اعتقاد داشته‌اند، همانطور که من اعتقاد دارم.

نشست خبری برای معرفی فیلم‌های جشنواره کن روز پنجشنبه (۲۳ فروردین) برگزار خواهد شد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ الی ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه الی ۵ خردادماه) برگزار می‌شود.

داستان فیلم کوین کاستنر هزینه ساخت و توسعه ایالات متحده را از نظر جنگ و خشونت توصیف می‌کند.

 

https://didhonar.ir/?p=46760