پلاتوهنر

با آهنگسازی حامد برادران؛

اولین آلبوم رسمی بهنام بانی منتشر خواهد شد

به گزارش پلاتو هنر، بهنام بانی، خواننده پاپ ایرانی پس از انتشار تک‌ آهنگ‌های متنوع در سال‌های فعالیت خود، اولین آلبوم رسمی‌اش را با همکاری و آهنگسازی حامد برادران تولید می‌کند. تولید این آلبوم موسیقی به تهیه‌کنندگی محمدحاتم پور توسط

به گزارش پلاتو هنر، بهنام بانی، خواننده پاپ ایرانی پس از انتشار تک‌ آهنگ‌های متنوع در سال‌های فعالیت خود، اولین آلبوم رسمی‌اش را با همکاری و آهنگسازی حامد برادران تولید می‌کند.

تولید این آلبوم موسیقی به تهیه‌کنندگی محمدحاتم پور توسط موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر، در مرحله تولید قرار گرفته و جزئیات دقیق آن، تعداد تک‌آهنگ‌های جدید و عنوان آلبوم به زودی اعلام خواهد شد.

حامد برادران آهنگساز، خواننده و تنظیم‌کننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان که به تازگی جایزه بهترین سرپرست اجرای زنده گروه موسیقی پاپ دومین دوره موسیقی «تندیس حافظ» را دریافت کرده‌است، به‌زودی علاوه بر تولید اولین آلبوم رسمی بهنام بانی، پروژه های متعددی را با همراهی تعدادی دیگر از خوانندگان شناخته‌شده کشورمان و چند هنرمند خارجی انجام خواهد داد.

این هنرمند جوان موسیقی پاپ به زودی با هنرمندان مطرحی همچون حمود الخضر خواننده موسیقی عرب و مصطفی ججلی خواننده و آهنگساز اهل کشور ترکیه همکاری خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر

https://didhonar.ir/?p=46749