پلاتوهنر

برنامه روز پنجم جشنواره موسیقی فجر ۳۹ را ببینید

به گزارش پلاتو هنر، پنجمین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای رسیتال پیانو موریتز ارنست پیانیست آلمانی، ارکستر سمفونیک تهران و گروه موسیقی هنرستان پسران پی گرفته خواهد شد. بر اساس این گزارش، در

به گزارش پلاتو هنر، پنجمین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای رسیتال پیانو موریتز ارنست پیانیست آلمانی، ارکستر سمفونیک تهران و گروه موسیقی هنرستان پسران پی گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در سومین روز تالار وحدت میزبان گروه موسیقی «ژناوا» ویژه بانوان خواهد بود. پس از اجرای این گروه موسیقی، رسیتال پیانو موریتز ارنست پیانیست آلمانی ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه اجرا خواهند داشت و این در حالی است که ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبایی ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار فرهنگی پیش روی مخاطبان روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی نیز  ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر بادی راین به سرپرستی امیرحسین سرپرستیان است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز شب لطف‌الله مجد سامان صادقیان و جواد علیرضایی و شب مرتضی محجوبی محمدرضا امیرقاسمی در این تالار برگزار خواهد شد.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ و 21:30 میزبان گروه هنرستان موسیقی پسران تهران است.

موسیقی پاپ

در سومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، حامیم در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. از سوی دیگر سالن میلاد نمایشگاه در سانس ۱۹ میزبان حمید هیراد و مصطفی راغب و در سانس ۲۲ میزبان گروه ماکان است.

موسیقی نواحی

ویژه علاقمندان موسیقی نواحی ایران، اجرای ویژه کودک و نوجوان ساعت ۱۸:۳۰، نوای سیمره مهران غضنفری ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر نیز میزبان گروه‌های «رهروان حضرت زهرا» و «نوای مهر» ساعت ۱۸:۳۰ است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

اشوان در سومین شب جشنواره موسیقی فجر غوغا به‌پا کرد

https://didhonar.ir/?p=43089