پلاتوهنر

بانوان در اجرای موسیقی جشنواره فجر پیشتاز شدند

گروه موسیقی «نهال» به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی در نخستین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت. به گزارش پلاتو هنر، سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به

گروه موسیقی «نهال» به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی در نخستین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

به گزارش پلاتو هنر، سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی امروز ۲۳ بهمن‌ماه با اجرای گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شاهد حضور پرشور و موفق بانوان روی صحنه بوده‌ایم. لیلا نجفی خواننده و سرپرست این گروه موسیقی با صدایی گرم و با تحریرهای درست و ظریف خوانندگی، هیجان را به سالن تالار وحدت آورد.

گروه موسیقی «نهال» به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی و نوازندگانی نظیر رخساره رستمی عود، نیلوفر ابراهیمی فلوت، دنیا فتحی پیانو، شیرین واعظی درامز، ستاره هاتف پرکاشن، آذین ملک‌زاده گیتار بیس، سحر دزواری گیتار و نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه و رهبر ارکستر پیش روی بانوان روی صحنه رفت.

اجرای این گروه موسیقی در ابتدا با یک قطعه موسیقی بی‌کلام آغاز شد سپس در ادامه با آهنگ‌های نوستالژی و ماندگار، تعدادی آهنگ محلی و آواز با تنظیم جدید نظیر «مهتاب»، «من کویرم»، «فرار از سرنوشت»، «گل‌واژه»، «گفتگو با دل»، «رخساره نارنجی»، «گل زردُم»، «رفتی و ندیدی» و «دختر کولی» روی صحنه به اجرا درآمد.

این اجرا در تالار وحدت در سانس 14:30 به مدت یک ساعت برگزار شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

خوانندگی برای من نوعی مدیتیشن و اتصال است

نمایش اکت درامز برای ایجاد هیجان بصری مخاطب است

https://didhonar.ir/?p=42878