پلاتوهنر

برنامه اولین روز جشنواره موسیقی فجر 39

به گزارش پلاتو هنر، سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از امروز ۲۳ بهمن‌ماه در تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر، سالن سوره حوزه هنری و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز خواهد

به گزارش پلاتو هنر، سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از امروز ۲۳ بهمن‌ماه در تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر، سالن سوره حوزه هنری و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز تالار وحدت ساعت ۱۴:۳۰ میزبان گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان است. پس از اجرای این گروه موسیقی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه اجرا خواهند داشت و این در حالی است که سالار عقیلی ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار فرهنگی پیش روی مخاطبان روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی نیز در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان رسیتال پیانو هایک ملیکیان کشور ارمنستان است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز «عندلیبان» افغانستان در این تالار اجرا خواهند داشت.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه «آوای هور» به سرپرستی سیدمحسن حسینی است و در ساعت ۲۱:۳۰ گروه موسیقی «طبیب جان» به سرپرستی حسین قاسم‌زاده در این سالن با مخاطبان خود دیدار خواهند داشت.

موسیقی پاپ

در نخستین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، علیرضا طلیسچی در دو سانس 19 و 22 در فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. از سوی دیگر سالن میلاد نمایشگاه در سانس 19 میزبان آرون افشار و در سانس 22 میزبان مسعود صادقلو است.

موسیقی نواحی

ویژه علاقمندان موسیقی نواحی ایران، اجرای گروه‌ «فلک‌الافلاک» به سرپرستی فرشاد سیفی ساعت ۱۸:۳۰، گروه «ندای تفتان» به سرپرستی محمد ریگی‌پناه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر نیز میزبان گروه‌های «ری‌را» و «شمیم یاس» است.

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

همراهی ارکستر موسیقی ملی ایران با محمد معتمدی

https://didhonar.ir/?p=42840