پلاتوهنر

مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز:

استفاده از تمام گونه‌های‌ موسیقی در «آسمان غرب»

به گزارش پلاتو هنر، روز گذشته ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «آسمان غرب» پس از اکران در خانه جشنواره با حضور بازیگران و عوامل این فیلم برگزار شد. مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز فیلم سینمایی «آسمان غرب» در این

به گزارش پلاتو هنر، روز گذشته ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «آسمان غرب» پس از اکران در خانه جشنواره با حضور بازیگران و عوامل این فیلم برگزار شد.

مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز فیلم سینمایی «آسمان غرب» در این نشست رسانه‌ای مطرح کرد: در ارتباط با بحث نظری داستان این فیلم باید بگویم، بدون اینکه جایگاه بزرگ این شهید را بشناسم ۵ سال در دبستان شهید شیرودی درس خواندم. خوشحالم پس از سی سال آشنایی با زندگی این شهید، توانستم آهنگسازی چنین کاری را انجام دهم و همت ویژه‌تری در بیان مقام این شهید بزرگوار داشته باشم.

این آهنگساز درباره موسیقی «آسمان غرب» عنوان کرد: برای ساخت موسیقی «آسمان غرب» سعی کرده‌ام از تمام گونه های‌موسیقی الکترونیک و آکوستیک استفاده کنم. به همین دلیل هم آهنگسازی فیلم سینمایی «آسمان غرب» یکی از سخت‌ترین کارهای من در چهل دومین جشنواره فیلم فجر بوده است.

گفتنی است مسعود سخاوت‌دوست آهنگسازی فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی»، «احمد»، «آغوش باز»، «دو روز دیرتر»، «دست ناپیدا»، «شور عاشقی»، «آپاراتچی»، «میرو» را در این دوره از جشنواره فجر انجام داده است.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

نشست رسانه‌ای «آسمان غرب» برگزار شد

https://didhonar.ir/?p=42641