پلاتوهنر

نمایش «هتل ریتاج» در تالار اصلی تئاتر شهر

اجرای نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا از بیست و پنجم آذر آغاز می شود. به گزارش پلاتو هنر به نقل از هنرآنلاین، نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا از بیست و پنجم آذر

اجرای نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا از بیست و پنجم آذر آغاز می شود.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هنرآنلاین، نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا از بیست و پنجم آذر ماه سال جاری هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش تا ششم دی ماه روی صحنه خواهد رفت و به احتمال فراوان پیش از آماده سازی این مجموعه برای میزبانی از جشنواره بین المللی تئاتر فجر آخرین اثر روی صحنه خواهد بود.

«هتل ریتاج» از جمله آثار پربازیگر سالن اصلی تئاترشهر است. حمید حرا پیش از این بیشترین سابقه خود را تولید و اجرای آثار مذهبی و آیینی می‌بیند. وی آخرین بار نمایش «معمای پریشانی» را روی صحنه داشته است.

اشکان اردستانی، سیروس اسنقی، مرتضی اصغری، مسعود اصغری، محسن افشار، مهدی بیابانی، مهدی جواهر پور، پیمان خراسانی، سید علی زاهدی، سید امیرحسین سکاکی، علیرضا شمائی، رضا طهماسبی، علیرضا عمرانی، امیرحسین نیک پنجه، محمدامین نیک پنجه و سید محمدمهدی هاشمی دانا بازیگرانی هستند که در نمایش «هتل ریتاج» روی صحنه می‌روند.

ریتاج نام هتل کوچکی است که پذیرای مسافران مسلمان از کشورهای مختلف است. مسافرانی که برای زیارت رسول خدا (ص)، به مدینه آمده‌اند. یک خانواده ایرانی، دو دانشجو از فرانسه، یک نفر از انگلستان و چند نفر از اهالی عربستان در این هتل اقامت دارند. ناگهان محسن سراسیمه به لابی هتل می آید و با صدای بلند اعتراض می کند که یک شیئ گران قیمت از اتاق آنها سرقت شده است.

این نمایش از جمله آثار آیینی محسوب می‌شود که تلفیقی از دیالوگ و حرکت است. در نمایش «هتل ریتاج» صدرا رضاقلی، محمدصالح عبدالملکی، منصور فخرایی، وحید قنبری، امیرمحمد کلانتری، میلاد نظیفی، پارسا وزیری، علی یوسف پور سقایی، رضا آزادی، محمد اکبری، سید محمدمهدی پورمحسنی، علی پورمراد، مسعود جلالی و علی راستگو اعضای گروه حرکت این نمایش را تشکیل می‌دهند.

https://didhonar.ir/?p=4216