پلاتوهنر

به دنبال موفقیت «تاپ‌گان: ماوریک»؛

پارامونت تولید «تاپ‌گان ۳» را آغاز کرد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت، ارن کروگر، یکی از نویسندگان «تاپ‌گان: ماوریک» را برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم پرفروش اکشن به‌ کار گرفته است. استودیو همچنین امیدوار است ژوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک»

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت، ارن کروگر، یکی از نویسندگان «تاپ‌گان: ماوریک» را برای نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم پرفروش اکشن به‌ کار گرفته است.

استودیو همچنین امیدوار است ژوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» برای ساخت قسمت دیگری از این مجموعه بازگردد. احتمالا مایلز تیلر و گلن پاول همبازی‌های جوان‌تر کروز در کنار وی در فیلم جدید حضور خواهند داشت.

بحث درباره فیلمنامه جدید اواخر سال گذشته شروع شد و البته کروز باید نسخه نهایی را تایید کند.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که کروز اعلام کرد قراردادی غیرانحصاری برای ساخت چند فرنچایز و فیلم‌های اصلی با کمپانی برادران وارنر امضا کرده است. وی با این استودیو در فیلم‌های «مصاحبه با خون‌آشام»، «چشمان بازبسته»، «مگنولیا» و «لبه فردا» همکاری کرده بود. این پیمان همچنان به کروز اجازه می‌دهد تا برای شرکت‌های دیگری مانند پارامونت و یونیورسال کار کند. وی در حال حاضر برای یونیورسال در حال ساخت یک فیلم پرهزینه است که در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌شود.

«تاپ گان: ماوریک» موفقیت بزرگی برای پارامونت بود، که چند دهه تلاش داشت تا راهی برای بازگرداندن کروز به صف هوانوردان و ادامه فیلم اصلی پیدا کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم شد و نزدیک ۱.۵ میلیارد دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای کروز شد. کروز همچنین فرنچایز «ماموریت غیرممکن» را در پارامونت در دست ساخت دارد و در حال ساخت قسمت هشتم این مجموعه جاسوسی است.

 

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جوایز ۲۰۲۴ آنی معرفی شدند/ پیشتازی «نیمونا»

https://didhonar.ir/?p=40032