پلاتوهنر

فیلم «بازیکن شماره یک آماده» اسپیلبرگ را در متاورس تجربه کنید

به گزارش پلاتو هنر، دنیای مجازی و بزرگ داستان «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) که در آن انسان‌ها پا به واقعیتی مجازی می‌گذارند تا از دنیای واقعی فرار کنند، در آینده‌ای نزدیک به واقعیت می‌پیوندد! اِرنست کلاین خالق

به گزارش پلاتو هنر، دنیای مجازی و بزرگ داستان «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) که در آن انسان‌ها پا به واقعیتی مجازی می‌گذارند تا از دنیای واقعی فرار کنند، در آینده‌ای نزدیک به واقعیت می‌پیوندد!

اِرنست کلاین خالق رمان «بازیکن شماره یک آماده»، این داستان را در سال 2011 منتشر کرد و در سال 2018، فیلمی اقتباسی از این رمان به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و تهیه‌کننده‌گی دَن فارا در سینماها پخش شد و حالا وقتش رسیده که این فرنچایز در استودیو «رِدی‌وِرس» (Readyverse) پا به عرصه متاورس بگذارد.

«فیوچروِرس» (Futureverse) کمپانی فناوری‌های متاورس و هوش مصنوعی از افتتاح استودیو «رِدی‌وِرس» توسط ارنست کلاین و دن فارا خبر داد. «بازیکن شماره یک آماده» اولین پروژه این استودیو است و  قرار است با همکاری کمپانی «برادران وارنر دیسکاوری» (Warner Bros. Discovery) ساخته شود.

هنوز جزئیاتی درباره زمان عرضه «بازیکن شماره یک آماده» اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که این پروژه تا پایان سال 2024 در دسترس قرار بگیرد.

کلاین خالق این رمان و یکی از بنیان‌گذاران این استودیو طی بیانیه‌ای مطرح کرد: «آینده خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردم سر رسیده است. با افتتاح استودیو «رِدی‌وِرس»، ما این فرصت را داریم تا از فناوری انقلابی «فیوچروِرس» که سالها مشغول ساخت آن بود تا بهترین شکل ممکن متاورس را ارائه کند، استفاده کنیم.»

دن فارا هم افزود: «استودیوهای «رِدی‌وِرس» فرصت‌های جدید و مهیجی را در متاورس برای استودیو‌های هالیوودی، افراد مستعد و برندها فراهم می‌کند تا جریان‌های سودآور جدیدی ایجاد کنند و خروجی‌های خلاقانه‌ای برای گسترش برندشان داشته باشند.»

«بازیکن شماره یک آماده» فیلمی در ژانر علمی تخیلی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. زک پن فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از رمانی به همین نام به قلم ارنست کلاین نوشته است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون و تی جی میلر از بازیگران این فیلم هستند. «بازیکن شماره یک آماده» توانست 582 میلیون دلار در گیشه بفروشد.

بیشتر بخوانید:

https://didhonar.ir/?p=39459