پلاتوهنر

مریل استریپ؛

«باربی» فیلم‌ها و همه شغل‌های ما را نجات داد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم جوایز فیلم پالم اسپرینگز، مریل استریپ فیلم «باربی» را تحسین کرد. استریپ که برای اهدای جایزه ستاره بین‌المللی به کری مولیگان حضور داشت، پس از اهدای جایزه قبلی به

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم جوایز فیلم پالم اسپرینگز، مریل استریپ فیلم «باربی» را تحسین کرد.

استریپ که برای اهدای جایزه ستاره بین‌المللی به کری مولیگان حضور داشت، پس از اهدای جایزه قبلی به بیلی آیلیش و فینیاس برای آهنگ موفقشان «برای چه ساخته‌ام؟» روی صحنه رفت. قبل از ارائه به مولیگان، استریپ به دو نفر گفت: فقط می‌خواهم به بیلی و فینیاس بگویم که شما بمب عشق «باربی» را تحویل داده‌اید. شما فیلم‌های تابستان گذشته و همه مشاغل ما را ذخیره کرده‌اید. شما شادی را به نسل‌ها و جنسیت‌های بی‌شمار مردم رسانده‌اید و باید در آن موج سواری کنید، تا زمانی که پیر شوید.

استریپ با معطوف کردن توجه به مولیگان و اجرای پرهیاهو او در Maestro، گفت: اگر می‌خواستید یک ویژگی اساسی را که کری به شخصیت‌های گسترده و متنوعی که بازی می‌کند به ارمغان می‌آورد، شناسایی کنید، واقعاً در چیزی است که او از ما دریغ می‌کند. لرزش‌های کوچک‌تری که اینجا در کالیفرنیا می‌بینیم. واقعاً قابل اندازه‌گیری نیست، هیچ چیز تغییر نمی‌کند، اما شما می‌دانید که زمین در زیر می‌چرخد و وقتی شکاف باز می‌شود، می‌تواند خانه شما را خراب کند.

«قاتلان ماه کامل»، اما استون، کیلیان مورفی، داواین جوی راندولف، گرتا گرویگ، جفری رایت، کولمن دومینگو، دانیل بروکس، بیلی آیلیش، فینیاس اوکانل و پل جیاماتی نیز در مراسم پالم اسپرینگز تجلیل شدند.

 

بیشتر بخوانید:

انتشار اولین تصویر از «صبحانه با زرافه‌ها»

https://didhonar.ir/?p=39410