پلاتوهنر

استقبال منتقدان و هنرمندان از نمایش «همکارها»

به گزارش پلاتوهنر به نقل از روابط عمومی، نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی که با استقبال هنرمندان و منتقدان در سالن استاد سمندریان روی صحنه است به هفته پایانی نزدیک شد. این نمایش به قلم جان هاج درام نویس

به گزارش پلاتوهنر به نقل از روابط عمومی، نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی که با استقبال هنرمندان و منتقدان در سالن استاد سمندریان روی صحنه است به هفته پایانی نزدیک شد.

این نمایش به قلم جان هاج درام نویس انگلیسی به دوره‌ای از تاریخ معاصر اتحاد جماهیر شوروی سابق و استبداد استالینی، حذف و تخریب گسترده هنرمندان و مخالفان در آن دوران می‌پردازد و با برگردان معین محب علیان روی صحنه رفته است.

طی هفته گذشته بسیاری از منتقدان، خبرنگاران و هنرمندان سرشناس تئاتر و سینما به تماشای این نمایش نشستند و اجرای پست مدرن و انتخاب این نمایشنامه برجسته جهانی و اثری انتقادی نسبت به نظام‌های استبدادی و سانسور را مورد تحسین قرار دادند.

حسین کیانی، اتابک نادری، پیام فروتن، آرش دادگر، پریزاد سیف، مریم کاظمی، شهرام حقیقت دوست، رحمت امینی، مریم رحیمی، نوشین تبریزی، علی عابدی، رضا آشفته، طوفان مهردادیان، علیرضا آرا، مسعود طیبی، شراره پورخراسانی، محمد لارتی، کامران شهلایی، امین کردبچه،سهند خیرآبادی، یلدا عباسی زنجانی، سمیه برجی، پریسا گودرزی، عباس شاه محمدزاده، داریوش رعیت، کامبیز بنان، سامان خلیلیان و بسیاری از دیگر هنرمندان سینما و تئاتر ، خبرنگاران و منتقدان تئاتر از جمله تماشاگران این نمایش بودند.
نمایش همکارها روایت آخرین روزهای زندگی میخائیل بولکاکوف نویسنده روس در زمان اتحاد جماهیر شوروی است که قصد دارد به مناسبت ٦٠ سالگی استالین برایش نمایشنامه بنویسد.

این نمایش با تهیه کنندگی محمد قدس و کارگردانی پریسا محمدی، از 22 آذر ماه اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

رامین ‌سیاردشتی، محمدصادق ‌ملک، وحید ‌نفر، ریحانه ‌سلامت، محمد ‌نیازی، سحر ‌واثق، مصطفی ‌احدی، شهرام آذر مهر، حمید ذوالجلالی باهوش، نگین ‌بخشی ‌پور، بهرام ‌شادانفر، علیرضا ‌امیریزدگرد، مهران ‌مرادی، سجاد شاه قلی، سوزان عمرانی، مهدی انصاریان، علی ‌کرمانی، تانیا بیات بازیگران این نمایش هستند که بارها مورد تمجید تماشاگران قرار گرفته اند.

در گروه طراحان نمایش «همکارها» رضا خضرایی طراحی نور، سعید یزدانی طراحی صحنه، احسان نقابت طراحی پوستر و اقلام تبلیغاتی و مهرناز عباسی طراحی لباس و پرنیا یاراحمدی دستیار طراح لباس، آهنکسازی را آیدین الفت، گریم را امیرعباس حاتمی برعهده دارند.

مجری طرح این نمایش ساجیران و در گروه کارگردانی نیز آرش فصیح به عنوان برنامه ریز، شاهین امیرپور به عنوان مدیر تولید، کیمیا سدادی مقدم به عنوان دستیار اول کارگردان، شیما مرادی به عنوان منشی صحنه، بهار کیانی و علی کرمانی به عنوان گروه کارگردانی و سعید رنجبر با عنوان مدیر اجرا همکاری دارند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات زهراشایان‌فر، عکاس و ساخت تیزر را نیز احسان نقابت، تصویربردار بهنام مرادی، تدوین علیرضا ربیع مقدم و طراحی موشن را نگار دهقانی برعهده دارند.

https://didhonar.ir/?p=39365