پلاتوهنر

تماشای آثار رضا عابدینی در «بی‌وقت»

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه انفرادی آثار رضا عابدینی به نام «بی‌وقت» تا جمعه ۲۲ دی ماه در گالری +٢ درمعرض تماشا قرار دارد. ررضا عابدینی، طراح، گرافیست و مدیر هنری نامدار ایرانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز

به گزارش پلاتو هنر، نمایشگاه انفرادی آثار رضا عابدینی به نام «بی‌وقت» تا جمعه ۲۲ دی ماه در  گالری +٢ درمعرض تماشا قرار دارد.

ررضا عابدینی، طراح، گرافیست و مدیر هنری نامدار ایرانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد.  فعالیت‌های او بر طراحی گرافیک و تایپوگرافی متمرکز است. رضا عابدینی عضویت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک را برعهده دارد و تاکنون چندین جایزه ملی و بین‌المللی را از آن خود کرده است.

او نخستین طراح ایرانی است که نامش در کتاب تاریخ طراحی مگز ثبت شده است.

نمایشگاه رضا عابدینی

عابدینی از نسل چهارم گرافیک ایران و آغازگر تایپوگرافی در ایران به طور حرفه‌ای و کامل است. آثار رضا عابدینی سعی دارند با تکیه بر تایپوگرافی و حروف فارسی به فرمالیزم برسد. او خود را فرمالیست می‌داند و معتقد است در دنیای امروز هیچ مفهومی بدون فرم قابل قبول نیست.

گالری +٢ در نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ دوم واقع شده و همه روزه به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت 11 تا 19 میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه رضا عابدینی

نمایشگاه رضا عابدینی

نمایشگاه رضا عابدینی

نمایشگاه رضا عابدینی

https://didhonar.ir/?p=39302