پلاتوهنر

مدیر تماشاخانه ملک در گفتگو با پلاتو هنر مطرح کرد:

اتفاقات عجیبی که باعث لغو «شام خداحافظی» شد!

به گزارش پلاتو هنر، نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب و تهیه‌کنندگی امیرسپهر ‌تقی‌لو و زهرا بحیرایی این شب‎‌ها در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود. شب گذشته یعنی سه شنبه 21 آذرماه اجرای این نمایش به خاطر مشکلات فنی در سالن لغو گردید. در این خصوص با امیرسپهر ‌تقی‌لو تهیه‌کننده این نمایش که مدیر تماشاخانه ملک نیز هست گفتگویی کردیم که در ادامه می‌خوانید.

تقی‌لو با اشاره به دلایل لغو این اجرا گفت: «شام خداحافظی» در دو روز گذشته اجرا نداشته است. خانم جوانه و دلشاد و آقای کربلایی‌زاده از 7 آذر به صورت همزمان با نمایش «فردریک» روی صحنه هستند و زمان آن اجرا با نمایش «شام خداحافظی» تداخل داشت به همین دلیل تصمیم گرفتیم از سه‌شنبه تا جمعه نمایش را روی صحنه ببریم. با وجود این هماهنگی‌ها قرار بود که کنسرت نمایش «ناکجا آباد» از ساعت 19:30 روی صحنه برود و سالن ساعت 21 به گروه بعدی تحویل داده شود اما آن اجرا ساعت 20 شروه شد و تا 21:35 دقیقه به گروه بعدی تحویل داده نشد.

اتفاقی عجیب که باعث لغو تئاتر «شام خداحافظی» شد

او ادامه داد: این موضوع از نظر من فقط و فقط ناهماهنگی تماشاخانه ملک را می‌رساند. در کنسرت نمایش «ناکجا آباد» برای طراحی صحنه باران، زمان اجرا از سقف آب می‌ریزد، این کار منجر به ترکیدن لوله آب شد و کف سالن به شدت خیس و آب جمع شده بود، شاید اگر کسی نمی‌دانست و وارد صحنه می‌شد فکر می‌‎کرد که به استخر آمده است.

تقی‌لو خاطر نشان کرد: درنهایت باوجود اقداماتی که صورت گرفت نتوانستیم صحنه را آماده کنیم و با وجود مخاطبانی که در تماشاخانه حضور داشتند و زمان زیادی به انتظار نشسته بودند، نمایش «شام خداحافظی» را لغو کردیم. با این اوصاف نه گروه «ناکجا آباد» و نه هیچکدام از مسئولین تماشاخانه تاکنون اظهار نظری درمورد این موضوع نکرده‌اند.

مدیر تماشاخانه ملک عنوان کرد: اگر شرایط لازم فراهم شود نمایش «شام خداحافظی» اجراهایش را ادامه می‌دهد در غیر این صورت قرار است که نمایش کاملا لغو شود.

قابل ذکر است، امیر ‌غفارمنش، جوانه ‌دلشاد و امیر ‌کربلایی‌زاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

https://didhonar.ir/?p=38001