پلاتوهنر

مدیرعامل کمپانی «یونیون» مطرح کرد؛

ما هوش مصنوعی را نوعی تکامل می‌دانیم!

به گزارش پلاتو هنر، «یونیون»(Union) کمپانی مستقلی است که در زمینه جلوه‌های بصری فعالیت می‌کند. «بیچارگان»(Poor Things) و «همه ما غریبه‌ها»(All of Us Strangers) ازجمله فیلم‌هایی هستند که این کمپانی در ساخت آنها مشارکت داشته است. برخلاف اکثر هنرمندان و

به گزارش پلاتو هنر، «یونیون»(Union) کمپانی مستقلی است که در زمینه جلوه‌های بصری فعالیت می‌کند. «بیچارگان»(Poor Things) و «همه ما غریبه‌ها»(All of Us Strangers) ازجمله فیلم‌هایی هستند که این کمپانی در ساخت آنها مشارکت داشته است.

برخلاف اکثر هنرمندان و سینماگران که هوش مصنوعی را تهدیدی جدی می‌دانند و نسبت به توانایی‌های خلاقانه آن شک دارند، اعضای کمپانی «یونیون»، این فناوری را به چشم ابزاری می‌بینند که می‌تواند در افزایش بازدهی کارشان به آنها کمک کند‌.

آدام گَس‌کُیِن سرپرست جلوه‌های بصری و هم‌بنیان‌گذار این کمپانی طی مصاحبه‌ای با ددلاین عنوان کرد: ما داریم تمام تلاش‌مان را برای کشف امکانات هوش مصنوعی می‌کنیم. به نظرم خیلی ساده لوحانه است اگر فکر کنیم که هوش مصنوعی بخشی از آینده و یا بخشی از همه صنایع نخواهد بود. ما دنبال روش‌هایی هستیم که ای آی بتواند کارها را راحت‌تر کند، مسئولیت برخی از کارهای پیش‌پا افتاده را برعهده بگیرد و سر اعضای تیم را خلوت کند تا آنها بتوانند کارهای جالب توجه‌تری انجام دهند. این کار بیشتر به دلیل افزایش بهره‌وری و استفاده از فناوری‌ها است نه جایگزین کردن انسان‌ها.

لوسی کوپر مدیرعامل «یونیون» بیان کرد: فیلمسازی تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. این روزها صحبت‌ درباره هوش مصنوعی به طوری است که انگار قرار نیست چیزی تغییر کند و ای آی کنترل‌ همه چیز را در دست می‌گیرد ولی طبق تجربه ما، فناوری فقط به تکامل چیزها کمک می‌کند و در نتیجه، جاه‌طلبی همه افراد هم در کنار هر اتفاقی که در بخش فناورانه می‌افتد، گسترش پیدا می‌کند. بنابراین، با وجود هر نوع کمبود، ما با مشکلات و چالش‌های جدید و یا ایده‌های خلاقانه و جاه‌طلبانه‌تر روبه‌رو می‌شویم. ما هوش مصنوعی را نوعی تکامل می‌دانیم و فکر نمی‌کنیم که از بین برود.

کمپانی «یونیون» در ساخت فیلم‌های زیادی ازجمله «بنشی‌های اینیشرین»(The Banshees of Inisherin)، «امپراتور روشنایی»(Empire of Light)، «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»(Three Billboards Outside of Ebbing, Missouri) و «ماما میا! دوباره شروع کنیم»(Mamma Mia! Here We Go Again)، مشارکت داشته است.

«قدرت»(The Power)، «تاج»(The Crown) و «شوالیه ماه»(Moon Knight)، ازجمله سریال‌هایی هستند که این کمپانی در ساخت آنها حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

https://didhonar.ir/?p=36647