پلاتوهنر

نتفلیکس انیمه «نابودگر» را پخش می‌کند

به گزارش پلاتو هنر، «نابودگر» بر می‌گردد اما این بار در قالب انیمه! «نابودگر: سری انیمه»، انیمه‌ای هشت قسمتی به نویسندگی مَت تام‌لین و کارگردانی ماساشی کودو است. این انیمه محصول استودیو Production IG است و در سال 2024 از

به گزارش پلاتو هنر، «نابودگر» بر می‌گردد اما این بار در قالب انیمه!

«نابودگر: سری انیمه»، انیمه‌ای هشت قسمتی به نویسندگی مَت تام‌لین و کارگردانی ماساشی کودو است. این انیمه محصول استودیو Production IG است و در سال 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد.

در خلاصه‌ای که به طور رسمی از این انیمه منتشر کرده‌اند، آمده است:

2022: جنگی آخر الزمانی دهه‌ها است که میان چند تن از بازماندگان بشریت و ارتشی بی‌پایان از ماشین‌ها جریان دارد. 1997: هوش مصنوعی‌ای به نام «اسکای‌نت»، خودآگاه می‌شود و با انسان‌ها وارد جنگ می‌شود. در میان سفرهایی به گذشته و آینده، سربازی را به گذشته می‌فرستند تا سرنوشت بشریت را تغییر دهد. در سال 1997، دانشمندی به نام مالکوم لی، در تلاش برای راه اندازی سیستمی است که برای جنگ با حمله قریب الوقوع «اسکای‌نت» به بشریت طراحی شده است و این سرباز  برای حفاظت از جان او، به این سال سفر می‌کند. زمانی که مالکوم با مشکلات اخلاقی سیستم خود کلنجار می‌رود، تحت تعقیب قاتلی بی رحم که از آینده می‌آید، قرار می‌گیرد و برای همیشه سرنوشت سه فرزند او را عوض می‌کند.

فرنچایز فیلم «نابودگر» شامل شش فیلم، یک سریال تلوزیونی، چندین جلد رمان و کتاب کمیک و بازی‌هایی ویدئویی می‌شود و حالا قرار است که «نابودگر: سری انیمه» اولین انیمه این فرنچایز باشد. اولین فیلم این مجموعه در سال 1984 به کارگردانی جیمز کامرون و با بازی آرنولد آلویس شوارتزنگر و لیندا همیلتون کلید خورد که فروش خوبی در گیشه داشت. «نابودگر2: روز داوری»، «نابودگر3: خیزش ماشین‌ها»، «رستگاری نابودگر» و «نابودگر: سرنوشت تاریک»، از سری فیلم‌های این فرنچایز هستند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات توافق بازیگران با استودیوهای هالیوود اعلام شد

https://didhonar.ir/?p=35633