پلاتوهنر

موضوع مهم مذاکرات این روزهای هالیوود چیست؟

به گزارش پلاتو هنر، هوش مصنوعی موضوع اصلی مذاکرات این روزهای اتحادیه بازیگران است. 27 سپتامبر 2023، انجمن نویسندگان آمریکا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، با اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلوزیون به توافق رسید و به اعتصابات خود پایان داد اما

به گزارش پلاتو هنر، هوش مصنوعی موضوع اصلی مذاکرات این روزهای اتحادیه بازیگران است. 27 سپتامبر 2023، انجمن نویسندگان آمریکا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، با اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلوزیون به توافق رسید و به اعتصابات خود پایان داد اما انجمن بازیگران همچنان به اعتصابات خود ادامه داده و مشغول مذاکره است.

دانکِین کرَب‌تری مذاکرکننده ارشد اتحادیه بازیگران(SAG-AFTRA)، طی مصاحبه‌ای با ددلاین مطرح کرد: ما تمام آخر هفته را مشغول صحبت با مذاکره‌کنندگان کمپانی‌ها بودیم تا سعی کنیم پیشرفتی در این جریان حاصل شود ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. مشکلات بسیار مهمی همچنان بین ما وجود دارد ولی در تلاش برای ایجاد پیشرفت در مذاکرات هستیم.

او ادامه داد: به نظر می‌آید مردم فکر می‌کنند که ما در مسائل پیش پا افتاده، غرق شده‌ایم اما این طور نیست. مشکلات بسیار مهمی وجود دارند که ما همچنان مشغول حل کردن آنها هستیم.

او تصریح کرد: مسئله هوش مصنوعی از روز اول هم موضوع بسیار مهم این گفتگوها بوده است. این مسئله‌ای است که در حال حاضر به طور خاص روی آن تمرکز داریم چون بدون حل کردن مشکلات مهم این موضوع، ما نمی‌توانیم به تفاهم برسیم. این موضوع مهمی است که ما روی آن تمرکز داریم.

بیشتر بخوانید:

نویسندگان هالیوود آرام می‌گیرند

هوش مصنوعی زیر ذره‌بین کاخ سفید

https://didhonar.ir/?p=34620