پلاتوهنر

کسری حاجی‌زاده زاده در گفتگو با پلاتو هنر:

در ایران نوازندگان امنیت شغلی ندارند

کسری حاجی‌زاده خواننده درباره اثر جدید خود در گفتگو با پلاتو هنر گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار اثر جدیدم با عنوان «عشق خیالی» هستم که ترانه آن توسط منصوره فلامرزی سروده شده است. ملودی و تنظیم این

کسری حاجی‌زاده خواننده درباره اثر جدید خود در گفتگو با پلاتو هنر گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار اثر جدیدم با عنوان «عشق خیالی» هستم که ترانه آن توسط منصوره فلامرزی سروده شده است. ملودی و تنظیم این آهنگ به عهده متین موسوی بوده که این اثر موسیقایی تا ماه آینده روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: چند اثر دیگر در دست انتشار دارم که این آثار در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و به زودی اطلاعات دقیق آن همزمان با انتشار انعکاس می‌یابد.

او افزود: متاسفانه موسیقی در شرایط خوبی قرار ندارد زیرا به غیر از کنسرت های پاپ، کنسرت در حوزه های دیگر برگزار نمی‌شود و این به ضرر موسیقی است.

این هنرمند خاطرنشان کرد: متاسفانه ارکسترها فعالیت مستمر ندارند در صورتیکه در همه جای دنیا ارکسترها باید فعالیت داشته باشند و این روند منجر به نابودی ارکسترها می شود که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

این خواننده در پایان گفت: ارکسترها باید در سطح بین المللی فعالیت کنند ولی در ایران حتی نوازندگان امنیت شغلی ندارند و قرار داد آنها دائم نیست در نتیجه افراد کاردان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

https://didhonar.ir/?p=33859