پلاتوهنر

با همراهی گروه «رامبراند تریو»؛

محمد معتمدی «انتظار» را منتشر کرد

به گزارش پلاتو هنر، محمد معتمدی جدیدترین آلبوم خود را با عنوان «انتظار» با همراهی گروه هلندی «رامبراند تریو» منتشر کرد. شرکت Just Listen Records در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این اثر اعلام کرده است: «بسیار خوشحالیم که جدیدترین

به گزارش پلاتو هنر، محمد معتمدی جدیدترین آلبوم خود را با عنوان «انتظار» با همراهی گروه هلندی «رامبراند تریو» منتشر کرد.

شرکت Just Listen Records در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این اثر اعلام کرده است: «بسیار خوشحالیم که جدیدترین اثر خود را با عنوان «انتظار» با آواز محمد معتمدی و گروه رامبراند با مردم جهان اشتراک می‌گذاریم؛ این آلبوم یک سفر موسیقی است و مانند هیچ اثر دیگری نیست؛ سه هنرمند «رامبراند تریو» با خواننده فوق‌العاده ایرانی محمد معتمدی همکاری می‌کنند و شما را به ماجراجویی دعوت می‌کنند.»

محمد معتمدی با مجموعه «رامبراند تریو» یک گروه‌ شناخته شده جز اروپایی طی سال‌های گذشته نیز در تور کنسرت های اروپایی همکاری داشته است.

مجموعه «رامبراند تریو» یک گروه سه نفره از امبرانت فرایش(پیانیست)، تونی اورواتر (نوازنده کنترباس) و وینسنت پلژر (نوازنده سازهای کوبه ای) تشکیل شده است. این گروه سه نفره تا به امروز با هنرمندان مطرح ایرانی نظیر حسین علیزاده، کیهان کلهر و حسام اینانلو همکاری‌ داشته‌اند. همچنین در فستیوال‌های بزرگی نظیر «بیم هویی»، «نورث سی جز»، «الب جز» و فستیوال جز مادرید حضور داشته‌اند. در کنار آلبوم «انتظار»، آلبوم «هم سان و هم سکوت» را همراه با حسین علیزاده و آلبوم «هنوز پاییز است» با همراهی کیهان کلهر در ایران منتشر کرده‌اند.

https://didhonar.ir/?p=29696