پلاتوهنر

«اوپنهایمر» نولان از مرز ۸۵۰ میلیون دلار عبور کرد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، فیلم حماسی تاریک تاریخی کریستوفر نولان با نام «اوپنهایمر» با فروش جهانی 850 میلیون دلار از نقطه عطف باکس آفیس دیگری عبور کرد. این فیلم با بازی کیلین مورفی در نقش پدر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، فیلم حماسی تاریک تاریخی کریستوفر نولان با نام «اوپنهایمر» با فروش جهانی 850 میلیون دلار از نقطه عطف باکس آفیس دیگری عبور کرد.

این فیلم با بازی کیلین مورفی در نقش پدر بمب اتمی تاکنون 311 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 542.7 میلیون دلار در سطح بین المللی به دست آورده است. با این نرخ، مرز 900 میلیون دلار در دسترس است و 1 میلیارد دلار نزدیک‌تر از انتظار تماشاگران باکس آفیس است. ساخت این فیلم 100 میلیون دلار هزینه داشت و برای یونیورسال که از فیلم حمایت کرد و همچنین نولان سود زیادی خواهد داشت.

پس از هفت هفته اکران، «اوپنهایمر» به سومین فیلم بزرگ نولان بعد از بتمن‌ها تبدیل شد. همچنین پس از «باربی» (1.36 میلیارد دلار) و فیلم «برادران سوپر ماریو» (1.35 میلیارد دلار) سومین پرفروش‌ترین اکران سال است که توانسته است از قسمت‌های جدید فرنچایزهای پرفروشی مانند «نگهبانان کهکشان» مارول پیشی بگیرد.

 

بیشتر بخوانید:

موسیقی متن «اوپنهایمر» اثری از لودویگ گورانسون

معرفی فیلم «اوپنهایمر» ۲۰۲۳

 

https://didhonar.ir/?p=29345