پلاتوهنر

رونمایی از عاشقانه‌ای متفاوت

به گزارش پلاتو هنر، پیش‌فروش نسخه فیزیکی آلبوم «چ» توسط گروه ایوان آغاز شد. گروه ایوان از دو نفر به‌نام حسین شریفی خواننده و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. این گروه فعالیت هنری خود را با شرکت موسیقی آوای

به گزارش پلاتو هنر، پیش‌فروش نسخه فیزیکی آلبوم «چ» توسط گروه ایوان آغاز شد.

گروه ایوان از دو نفر به‌نام حسین شریفی خواننده و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. این گروه فعالیت هنری خود را با شرکت موسیقی آوای هنر انجام می‌دهند.

این گروه موسیقی در اسفند ماه ۱۳۹۵ تشکیل شد و بعد از شروع همکاری با شرکت آوای هنری با انتشار قطعه «ماه منی» در آذر ۹۶ به شهرت رسیدند.

گروه موسیقی ایوان که چند روز پیش از پیش فروش آلبوم موسیقی «چ» به همراه کتاب «آخرین بازمانده» به نویسندگی فواد غفاری خبر داد، در صفحه مجازی خود اعلام کرد: «آلبوم «چ» يك حرفه اما توش يك دنيا حرف داريم براتون! مثل يك تنديس، تكه تكه كلمات و نت ها رو صيقل داديم تا مجسمه‌اي از عشق براتون بسازيم، و حالا نوبت رونمايي از اين عاشقانه‌ي متفاوته! همراه هر واژه، قلب و روح خودمون رو به سمت شما پرواز مي‌دهیم تا باشد كه حس ما در لحظه‌ي ساخت كارها بهتون منتقل شود.

پيش فروش آلبوم شروع شده و بسيار براي تقديمش به شما هيجان زده‌ايم! مي‌توانيد آلبوم را همراه با كتاب «آخرين بازمانده» از سايت ايوان كه لينكش را روي استوري قرار داديم تهیه کنید.
الهي به اميد ساختن عاشقانه‌هاي زيبا در روزهاي زندگي تمام فارسي زبانان دنيا

آهنگ های این آلبوم به زودی در سایت قرار می‌گیرد.

عکس از مهدی عبدی‌فرد است.

بیشتر بخوانید:

 

https://didhonar.ir/?p=29281