پلاتوهنر

واکنش‌ها به «داگمن»/ لوک بسون یک فیلم فضایی 200 میلیون دلاری می‌سازد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، از میان تمام فیلم‌هایی که در ونیز نمایش داده می‌شود، فیلمی که احتمالاً فیلمسازانش بیش از دیگران در انتظار واکنش مطبوعاتی پس از اولین نمایش مطبوعاتی بودند، «داگمن» لوک بسون بود.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، از میان تمام فیلم‌هایی که در ونیز نمایش داده می‌شود، فیلمی که احتمالاً فیلمسازانش بیش از دیگران در انتظار واکنش مطبوعاتی پس از اولین نمایش مطبوعاتی بودند، «داگمن» لوک بسون بود. این فیلم مهیج تاریک که توسط رسانه‌ها به عنوان فیلم «بازگشت» کارگردان شناخته می‌شود، اولین فیلم او پشت دوربین پس از «آنا» در سال 2019 و اولین فیلم پس از انحراف حرفه‌اش در پی اتهامات تجاوز جنسی است که سال گذشته توسط یک قاضی فرانسوی تبرئه شد.

«داگمن» ممکن است برخی از همان ضربات اکشن و کمدی فیلم‌های قبلی بسون را داشته باشد، اما بسیاری متوجه شده‌اند که چگونه این فیلم – حداقل در رابطه با شخصیت لندری جونز – کارگردان را به مناطق تاریک‌تر و احساسی‌تر سوق می‌دهد، چیزی که به گفته او نتیجه‌ رشد کردن به عنوان یک فیلمساز است.

بسون بیان کرد: اولین فیلمم را در 19 سالگی ساختم و اکنون 63 ساله هستم، بنابراین 50 سال طول کشید تا تمرکزم را جلب کنم، و فکر می کنم می توانم کمی بهتر خودم را بیان کنم و شاید بهتر بدانم چه می خواهم بگویم. بنابراین این فقط یک تکامل عادی است. اما سعی می کنم جذاب تر باشم.

با توجه به استقبالی که «داگمن» از هر دو مجموعه نمایش مطبوعاتی قبل از اولین نمایش خود در روز پنجشنبه دریافت کرد و تشویق پرشور بسون در کنفرانس مطبوعاتی (جایی که او خاطرنشان می کند دو روزنامه نگار حتی نمی توانستند سؤال بپرسند چون گریه می کردند) حتی اگر او فیلم را به عنوان بازگشت خود نمی بیند، به نظر می رسد که تماشاگران، حداقل در ونیز، بسیار مایلند فیلم های بیشتری از کارگردان ببینند.

در پایان نیز لوک بسون تاکید کرد به ساخت یک فیلم فضایی با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فکر می‌کند.

https://didhonar.ir/?p=28880