پلاتوهنر

گری اولدمن به فیلم جدید پائولو سورنتینو پیوست

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، گری اولدمن به جمع بازیگران فیلم جدید پائولو سورنتینو پیوست که در حال فیلمبرداری در ناپل است. جزئیات مربوط به نقش اولدمن در درام ایتالیایی زبان هنوز نامشخص است. دهمین فیلم سورنتینو

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، گری اولدمن به جمع بازیگران فیلم جدید پائولو سورنتینو پیوست که در حال فیلمبرداری در ناپل است.

جزئیات مربوط به نقش اولدمن در درام ایتالیایی زبان هنوز نامشخص است. دهمین فیلم سورنتینو درباره زنی به نام پارتنوپه است.

در اساطیر یونانی، پارتنوپ، همانطور که در زبان انگلیسی به او می‌گویند، نام آژیری است که نتوانست اودیسه را با آهنگ‌هایش جذب کند، خود را به دریا انداخت و غرق شد. جسد او روی یک صخره نمادین بنیادی که ناپل در آن قرار دارد، شسته شد. ناپلی ها در ایتالیا با نام «پارتنوپه» نیز شناخته می شوند. زندگی طولانی او مظهر مجموعه کامل وجود انسان است.

همچنین بازیگران ایتالیایی نلو ماسیا و بیاجیو ایزو به این بازیگر می‌پیوندند. بازیگران اصلی فیلم که قبلاً اعلام شده بود – بدون هیچ نشانه ای از اینکه چه کسی چه نقشی را بازی می کند – شامل لوئیزا رانیری است که در «دست خدا» نقش عمه پاتریزیا را بازی کرد. سیلویو اورلاندو، بازیگر نقش کاردینال وویلو در «پاپ جوان»، استفانیا ساندریلی، که موز برناردو برتولوچی بود و در مجموعه‌ای از فیلم‌های ایتالیایی در انواع مختلف بازی کرده است. ایزابلا فراری «زیبایی بزرگ»، پپه لانزتا «Spectre»، آلفونسو سانتاگاتا «گومورا» اثر متئو گارونه، لورنزو گلیزس «بچه»، سیلویا دگراندی و سلست دالا پورتا هستند.

پس از ورود سورنتینو به تلویزیون با اسکای و «پاپ جوان» و «پاپ جدید» از شبکه HBO که سروصدای بین‌المللی به پا کرد، این کارگردان پرکار در آستانه ساخت اولین فیلم هالیوودی خود بود، اما همه‌گیری مانع آن شد. او برای «دست خدا»، فیلمی از نتفلیکس که در نوامبر 2021 منتشر شد، به ناپل بازگشت و دو جایزه در ونیز برد.

 

 

https://didhonar.ir/?p=28807