پلاتوهنر

دنیس ویلنوو «تلماسه: قسمت سوم» را می‌سازد؟

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ایندی وایر، این خبر که برادران وارنر «تلماسه: قسمت دوم» را به مارس 2024 به تعویق انداخته است به این معنی است که طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. با این حال، این

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ایندی وایر، این خبر که برادران وارنر «تلماسه: قسمت دوم» را به مارس 2024 به تعویق انداخته است به این معنی است که طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. با این حال، این کارگردان از قبل به سفر بعدی خود به سیاره آراکیس فکر می کند.

ویلنوو در مصاحبه ای جدید با Empire بر امیدهای دیرینه خود برای ساختن سه گانه از فیلم های «Dune» تاکید کرد. در حالی که «تلماسه: قسمت دوم» داستان رمان اصلی را تکمیل خواهد کرد، یک فیلم بالقوه سوم به شدت از دنباله هربرت «Dune Messiah» استفاده می‌کند. این فیلمساز توضیح داد که کتاب‌های بعدی این مجموعه این مفهوم را که پل آتریدس (با بازی تیموتی شالامه) یک قهرمان مسیحایی است، تحلیل می‌برند، ایده‌ای که ویلنوو مشتاق است در یک فیلم به بررسی آن بپردازد.

فیلم‌های «تلماسه» ویلنوو به‌عنوان یک اقتباس دو قسمتی در نظر گرفته شدند، بنابراین فیلم سوم تضمینی نیست. اما کارگردان فاش کرد که در صورتی که «تلماسه: قسمت دوم» به یک موفقیت بزرگ باکس آفیس تبدیل شود، از قبل شروع به برنامه ریزی کرده است تا بتواند دنباله دیگری را داشته باشد.

 

https://didhonar.ir/?p=28616