پلاتوهنر

«تالار معلمان» نماینده آلمان در اسکار شد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، آلمان فیلم «تالار معلمان» ساخته ایلکر چاتاک را به عنوان نامزد خود در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی 96مین دوره جوایز اسکار انتخاب کرد. این فیلم با بازی لئونی بنش و تهیه

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، آلمان فیلم «تالار معلمان» ساخته ایلکر چاتاک را به عنوان نامزد خود در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی 96مین دوره جوایز اسکار انتخاب کرد. این فیلم با بازی لئونی بنش و تهیه کنندگی اینگو فلیس ساخته شده است.

«تالار معلمان» اولین نمایش جهانی خود را در بخش پانوراما در برلیناله داشت و برنده جایزه Label Europa Cinemas شد. پنج جایزه در جوایز فیلم آلمان از جمله لولای طلایی برای بهترین فیلم بلند دریافت کرد و در فهرست نهایی جایزه فیلم اروپا قرار گرفت.

Sony Pictures Classics این فیلم را برای آمریکای شمالی و لاتین و همچنین اروپای شرقی خریداری کرد. علاوه بر این، Be For Films این فیلم را به تمام مناطق دیگر در سراسر جهان به استثنای آسیای جنوب شرقی فروخت.

در چهارمین فیلم چاتاک، «بِنِش» نقش معلمی ایده آل گرا در یک مدرسه آلمانی را بازی می‌کند که تلاش دارد تا اوضاع را در یک دبیرستان کنترل کند. این معلم با عواقب مارپیچی روبرو می شود که یکی از دانش آموزانش متهم به دزدی می شود.

https://didhonar.ir/?p=28187