پلاتوهنر

هنرمندان با نگاه پدرانه به حل مشکلات کمک کنند

مجتبی امینی دبیر جشنواره فیلم فجر می‌گوید هنرمندان کشور می‌توانند با نگاه پدرانه مشکلات کشور را حل و فصل کنند. آنان در حقیقت نخبگان جامعه‌ هستند که کلید برون رفت از بحران‌ها و دشواری‌ها را در دست دارند اما رفتار

مجتبی امینی دبیر جشنواره فیلم فجر می‌گوید هنرمندان کشور می‌توانند با نگاه پدرانه مشکلات کشور را حل و فصل کنند. آنان در حقیقت نخبگان جامعه‌ هستند که کلید برون رفت از بحران‌ها و دشواری‌ها را در دست دارند اما رفتار احساسی دردی را دوا نمی‌کند.

به گزارش آوینافیلم و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر،  با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر ماحصل تلاش‌های خانواده بزرگ سینمای ایران است گفت: قاعده بر این است که تمام ماحصل زحمات خانواده بزرگ سینمای ایران، از سینمای فیلم کوتاه تا مستند و سینمای بلند داستانی، در جشنواره فیلم فجر دیده می‌شود و همه فیلم‌ها در معرض ارزیابی قرار می‌گیرد. گلچین فیلم‌های برتر کوتاه جشنواره فیلم فجر، در جشنواره فیلم کوتاه تهران اتفاق می‌افتد. بنابراین ما با یک بسته ویژه از فیلم کوتاه در جشنواره فجر روبه‌رو خواهیم بود. جشنواره‌ها  بستر بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت فیلمسازان و کشف استعدادهای جوانان جامعه است. چند جشنواره مهم سینمایی کشور، چه فیلم کوتاه و یا حقیقت، بستری برای شکوفایی استعدادیابی فیلمسازان کشور ما است که هرکدام از این جشنواره‌ها کمک می‌کند تا استعدادها شناخته شوند و به مراحل بعد راه پیدا کنند.

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: آینده سینمای کشور در حوزه فیلم کوتاه رقم می‌خورد و فضای جشنواره باعث می‌شود برای فیلمسازان کوتاه ما که مستعد هستند، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در بخش دولتی و خصوصی رقم بخورد و این استعدادها فرصت داشته باشند تا در جشنواره فیلم فجر دیده بشوند و وارد صنعت تولید حرفه‌ای سینمای ایران شوند.

https://didhonar.ir/?p=2754