پلاتوهنر

با نگاهی به گیشه؛

«باربی» و «اوپنهایمر» همچنان می‌تازند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، «باربی» تقریباً یک ماه پس از اینکه برای اولین بار در صفحه نمایش بزرگ ظاهر شد، به شکستن رکوردها ادامه می دهد. کمدی گرتا گرویگ 1.18 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، «باربی» تقریباً یک ماه پس از اینکه برای اولین بار در صفحه نمایش بزرگ ظاهر شد، به شکستن رکوردها ادامه می دهد. کمدی گرتا گرویگ 1.18 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورده است و اکنون به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ برادران وارنر در سطح بین المللی قرار گرفته است. این فیلم با کسب 45.1 میلیون دلار از 75 بازار فروش خارجی خود را به 657.6 میلیون دلار رساند.

مارگو رابی و رایان گاسلینگ با پشت سر گذاشتن فیلم «Frozen II» که جنیفر لی کارگردانی آن را بر عهده داشت، در این فیلم که پردرآمدترین فیلم یک فیلمساز زن شده است، بازی می کنند.

«اوپنهایمر» کریستوفر نولان نیز همچنان در باکس آفیس جهانی تاثیرگذار است و با افزایش 32 میلیون دلاری، مجموع فروش بین المللی خود را به 385 میلیون دلار رساند.

درام با درجه R درباره جی رابرت اوپنهایمر، یکی از نیروهای محرکه ساخت بمب اتمی، در سراسر جهان 649 میلیون دلار به دست آورده است. این فیلم با پیشی گرفتن از «نجات سرباز رایان» و «دانکرک»، پردرآمدترین فیلم تاریخ جنگ جهانی دوم است.

 

https://didhonar.ir/?p=27181