پلاتوهنر

آغاز اجرای نمایش «زیگموند» در تماشاخانه ایرانشهر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، نمایش «زیگموند» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از سه‌شنبه 23 مرداد در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می‌کند. نمایش «زیگموند» که به کابوس‌های دو روز پایانی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، نمایش «زیگموند» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از سه‌شنبه 23 مرداد در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نمایش «زیگموند» که به کابوس‌های دو روز پایانی زندگی زیگموند فروید از نگاه مهرداد کوروش‌نیا می‌پردازد؛ با بازی فرزین محدث، شهروز دل‌افکار و یلدا عباسی در این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

حسین دیردار (مجری طرح و دستیار و برنامه‌ریز)، الهام شعبانی (طراح لباس)، مهیار علی‌زاده (موسیقی)، فرزاد هدایت (طراح صحنه)، جلال امیری‌مرند (طراح گریم)، امین شریفی (طراحی و ترکیب صدا)، سعید مومنی (طراح تصویر)، مقداد صفری (طراح نور)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک)، آوا فیاض (مشاور مارکتینگ و رسانه)، شبنم طاهرخانی (روابط عمومی)، علی کیان (سرمایه‌گذار) دیگر عواملی هستند که در این نمایش همراه مهرداد کوروش‌نیا هستند.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت‌های این نمایش می‌توانند از سه‌شنبه 17 مرداد به سایت تماشاخانه ایرانشهر یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

 

https://didhonar.ir/?p=26284