پلاتوهنر

کالین تیلی «جایی در سرزمین رویا» را با بازی ویتنی پیک می‌سازد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کالین تیلی کارگردان تحسین شده موزیک ویدیوهای کاردی بی، جاستین بیبر و نیکی میناژ، اولین فیلم ترسناک خود را با «جایی در سرزمین رویا» می‌سازد. به تازگی تولید این پروژه به پایان

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کالین تیلی کارگردان تحسین شده موزیک ویدیوهای کاردی بی، جاستین بیبر و نیکی میناژ، اولین فیلم ترسناک خود را با «جایی در سرزمین رویا» می‌سازد.

به تازگی تولید این پروژه به پایان رسیده است که در آن ویتنی پیک بازیگر فیلم های «Gossip Girl» و «Hocus Pocus 2» و همچنین اس اپاتا مرکرسون، گلدا روشوول، فین بنت حضور داشته اند.

فیلم ترسناک آنا (با بازی پیک) را دنبال می کند که در غم مرگ ناگهانی والدینش است که از نیویورک به یک شهر کوچک فلوریدا نقل مکان می کند تا با مادربزرگ (با بازی مرکرسون) که هرگز ندیده زندگی کند. او در انزوا با چند نوجوان دیگر قرار می گیرد، اما وقتی یکی از تماشاچیان یک اقدام خشونت آمیز تکان دهنده می شود، خود را در دام آقای سندمن می بیند.

تیم هدینگتون، ترزا استیل پیج، راشل فانگ و نیت کامیا به عنوان تهیه‌ کننده در این اثر فعالیت می‌کنند و همچنین دیوید داربی، لورن شلتون، الیزا ویکتوریا و سوزان کر به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند.

این فیلم توسط لی لاین انترتینمنت، سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم برنده اسکار «همه چیز همه‌جا همه در یک زمان» و شرکت سازنده نمایش نامزد تونی برادوی «و ژولیت» تهیه و تامین شده است. این شرکت اخیرا تولید فیلم سینمایی «روی اسب‌های تندرو» به کارگردانی دنیل مینیهان با بازی دیزی ادگار جونز، جیکوب الوردی، ویل پولتر، دیگو کالوا و ساشا کال را به پایان رسانده است.

https://didhonar.ir/?p=25530