پلاتوهنر

تمایل کیلین مورفی برای بازی در «باربی2»

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، این روزها کیلین مورفی برای بازی در نقش «رابرت اوپنهایمر» در فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان، مورد تحسین قرار می‌گیرد. اکران همزمان فیلم «اوپنهایمر» و «باربی» موجب شده است تا خبرنگاران

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، این روزها کیلین مورفی برای بازی در نقش «رابرت اوپنهایمر» در فیلم «اوپنهایمر» به کارگردانی کریستوفر نولان، مورد تحسین قرار می‌گیرد.

اکران همزمان فیلم «اوپنهایمر» و «باربی» موجب شده است تا خبرنگاران سوالات خلاقانه‌تری بپرسند. در طی مصاحبه‌ای، خبرنگار Omelete از مورفی پرسید که اگر دنباله فیلم «باربی» ساخته شود، آیا تمایل به بازی در نقش کِن را دارد؟

کلیلن مورفی در پاسخ به این سوال گفت: بازی در فیلم «باربی 2» در نقش کِن؟ معلومه که بله. بیایید فیلمنامه را بخوانیم و در موردش صحبت کنیم.

او تصریح کرد: بی‌صبرانه منتظر هستم که «باربی» را ببینم. از نظر من اکران این همه فیلم خوب در تابستان امسال برای سینما بسیار خوب است.

کیلین مورفی بازیگر ایرلندی است که نقش اصلی را در فیلم «اوپنهایمر» ایفا می‌کند. پس از فیلم‌های «تلقین»، «دانکریک» و سه‌گانه «بتمن»، «اوپنهایمر» ششمین همکاری او با کریستوفر نولان کارگردان بریتانیایی است. این فیلم داستان دانشمند آمریکایی «رابرت اوپنهایمر» و نقش او در ساخت بمب اتمی را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

«اوپنهایمر»: آخرین فیلم کریستوفر نولان

فیلمبرداری بی‌رحمانه‌ «اوپنهایمر» در ۵۷ روز

عیارسنجی «باربی» و «اوپنهایمر» در گیشه

https://didhonar.ir/?p=25367