پلاتوهنر

صدور پروانه ساخت «تمساح خونی» و «به خاطر یک کیف دلار»

به گزارش پلاتو هنر، پروانه ساخت «تمساح خونی» و «به خاطر یک کیف دلار» صادر شد. پروانه ساخت فیلمنامه «تمساح خونی» به نویسندگی پدرام سعیدی افشار، تهیه کنندگی سید محسن حجازی و کارگردانی محمد جواد عزتی که پرونده خود را

به گزارش پلاتو هنر، پروانه ساخت «تمساح خونی» و «به خاطر یک کیف دلار» صادر شد.

پروانه ساخت فیلمنامه «تمساح خونی» به نویسندگی پدرام سعیدی افشار، تهیه کنندگی سید محسن حجازی و کارگردانی محمد جواد عزتی که پرونده خود را در تاریخ ۲۰ تیرماه در سازمان سینمایی تکمیل کرده بود، در 27 تیر ماه صادر شد و تا تاریخ 26 مهر ماه اعتبار خواهد داشت.

جواد عزتی بازیگر موفقی است که در سال‌های اخیر نیز بیشتر موردتوجه قرار گرفته است و در کنار نقش های کمدی، در ایفای نقش های جدی نیز خود را ثابت کرده است. عزتی در کارهای اخیر خود مانند فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم سهمی فراتر از یک بازیگر در مرحله نوشتن فیلمنامه داشته است و حالا با صدور پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «تمساح خونی»، جواد عزتی هم وارد فهرست بازیگرانی می‌شود که در مقام کارگردان فیلم‌ اولی قرار گرفته‌اند.

همچنین پروانه ساخت فیلم بلند داستانی سینمایی «به خاطر یک کیف دلار» به تهیه کنندگی آذر معماریان، نویسندگی مشترک جمشید بهرامیان و سید مسعود سعیدی و کارگردانی جمشید بهرامیان که پرونده خود را در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در سازمان سینمایی تکمیل کرده بود، در 27 تیر ماه صادر شد و تا تاریخ 26 مهر ماه اعتبار خواهد داشت.

آذر معماریان همسر علی معلم نویسنده، ناشر، منتقد، تهیه کننده، کارگردان، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی است. آذر معماریان در آثاری همچون «ازدواج به سبک ایرانی»، «گاوخونی»، «آل» به عنوان روابط عمومی و جانشین مدیر تولید حضور داشته است. ازجمله سوابق تهیه کنندگی وی نیز می‌توان به هفدهمین جشن حافظ اشاره کرد.

https://didhonar.ir/?p=24707