پلاتوهنر

برای نگهداری از فرزندش؛

امیلی بلانت موقتا از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، اِمیلی بلانت در پادکست بروس بُزی به نام «آی هارت» از کناره گیری موقتش از دنیای بازیگری خبر داد. امیلی بلانت که به تازگی در نقش کیتی اوپنهایمر در فیلم جدید

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، اِمیلی بلانت در پادکست بروس بُزی به نام «آی هارت» از کناره گیری موقتش از دنیای بازیگری خبر داد.

امیلی بلانت که به تازگی در نقش کیتی اوپنهایمر در فیلم جدید نولان به نام «اوپنهایمر» ایفای نقش کرده است، گفت: من در سال گذشته زیاد کار کردم و امسال کار نخواهم کرد. بزرگترین بچه من 9 سالش است و اواخر کودکی اش را تجربه می‌کنیم.

امیلی بلانت، همسر جان کرازینسکی، دو دختر به نام های هِیزل و ویولِت دارد.

او تصریح کرد: احساس می‌کنم زمانی که بچه‌ها کوچک هستند جنبه های مهمی در زندگی‌شان وجود دارد. چیزهایی مثل: بیدارم می‌کنی؟ من رو مدرسه می‌بری؟ میای دنبالم؟ من رو میخوابونی؟ [به همین دلیل] از اعماق وجودم احساس کردم که نیاز است مدت زیادی برای نگهداری آنها پیش شان باشم.

امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی، متولد 23 فوریه 1983 است. او در سال 2009 برای بازی در فیلم «ویکتوریای جوان» نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره گلدن گلوب شد. این بازیگر بریتانیایی در فیلم «لبه فردا» به همراه تام کروز ایفای نقش  و در جدید ترین فیلمش «اوپنهایمر» نیز با کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور و مت دیمون بازی کرده است. «به سوی جنگل»، «بازگشت مری پاپینز» و «یک ماکن ساکت» از فیلم های او در کارنامه هنری اش هستند.

https://didhonar.ir/?p=23770