پلاتوهنر

نخستین حضور فیلم کیمیایی «خائن‌کشی» در روتردام

به گزارش آوینافیلم و به نقل از فیلم‌نیوز، فیلم سینمایی «خائن کشی» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی در جریان برگزاری پنجاه‌ودومین دوره فستیوال جهانی فیلم روتردام روی پرده می‌رود. پنجاده و دومین دوره فستیوال جهانی فیلم روتردام در حالی از پنجم

به گزارش آوینافیلم و به نقل از فیلم‌نیوز، فیلم سینمایی «خائن کشی» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی در جریان برگزاری پنجاه‌ودومین دوره فستیوال جهانی فیلم روتردام روی پرده می‌رود.

پنجاده و دومین دوره فستیوال جهانی فیلم روتردام در حالی از پنجم بهمن ماه سال جاری آغاز به کار می‌کند که قرار است در این رویداد فیلم‌سینمایی «خائن کشی» آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی به نمایش دربیاید. سال گذشته و در بیست و چهارمین دوره این فستیوال نسخه اصلی و ترمیم شده فیلم«گوزن‌ها» روی پرده رفت که مورد استقبال قرار گرفت.

از فیلم سینمایی «خائن کشی» در جریان برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم قرار بود پاییز امسال اکران عمومی شود، اما شرایط پیچیده این روزهای سینما نمایش آن را به تعویق انداخت.

در فیلم «خائن کشی» امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، حمید رضا آذرنگ، سعید پیردوست، سام درخشانی، رضا یزدانی، نرگس محمدی، الهام حمیدی، نسیم ادبی، فریبا نادری، شکیب شجره، پردیس پورعابدینی و فرهاد آئیش و مهران مدیری حضور دارند.

خائن کشی را علی اوجی تهیه و تولید کرده است. او در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که بعد از پایان اکران عمومی، «خائن کشی» در قالب یک مینی سریال 6 قسمتی توسط یکی از پلتفرم‌ها توزیع خواهد شد.

https://didhonar.ir/?p=2332