پلاتوهنر

حمله به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان

به گزارش پلاتو هنر، گرشا رضایی خواننده پاپ کشورمان شب گذشته جمعه 9 تیرماه 1402 در سالن سینما قدس سرجان در شهر کرمان کنسرت داشت. شب گذشته هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به این سالن کنسرت حمله کردند

به گزارش پلاتو هنر، گرشا رضایی خواننده پاپ کشورمان شب گذشته جمعه 9 تیرماه 1402 در سالن سینما قدس سرجان در شهر کرمان کنسرت داشت.

شب گذشته هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به این سالن کنسرت حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند.

گرشا رضایی در واکنش به این اتفاق در صفحه مجازی خود نوشت: «دوستان عزیزم ممنون که پیگیر وضعیت سلامتی من هستید. من و بچه های گروه و مردم عزیز سیرجان که حاضر در کنسرت بودند در سلامت کامل به سر می‌بریم البته گویا دونفر از دوستان زحمتکش اداره فرهنگ شهر به صورت سطحی زخمی شدند که شکر خدا وضعیت  جسمیشون خوبه. امیدوارم برخورد قانونی با عموامل به هم زدن امنیت کنسرت ها بشه. این وضعیت مایه شرمه واقعا.»

این اتفاق در صورتی افتاد که ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ افرادی با هویت ناشناس با هدف برهم زدن اجرا به کنسرت گروه موسیقی «لیان» در تالار وحدت حمله کردند. این حمله با اقدام گروه انتظامات بنیاد رودکی خنثی شد.

 

عکس از مهدی عبدی فرد است.

 

https://didhonar.ir/?p=22526