پلاتوهنر

بازیگران «فیلم سوپرمن: میراث» معرفی شدند

به گزارش پلاتو هنر، برادران وارنر سرانجام به شکل رسمی بازیگران نقش سوپرمن و لوئیس لین در فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) به کارگردانی جیمز گان را انتخاب و معرفی کرد. «فیلم سوپرمن: میراث» قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن،

به گزارش پلاتو هنر، برادران وارنر سرانجام به شکل رسمی بازیگران نقش سوپرمن و لوئیس لین در فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) به کارگردانی جیمز گان را انتخاب و معرفی کرد.

«فیلم سوپرمن: میراث» قرار است به‌عنوان ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع کننده چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام خدایان و هیولاها (Gods and Monsters) باشد و جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم «نگهبانان کهکشان» و فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فیلم سوپرمن: میراث انتخاب و معرفی شدند. دیوید کورنسوت با سابقه بازی در سریال «سیاستمدار» (The Politician) و فیلم «پرل» (Pearl) به‌عنوان بازیگر نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن در «فیلم سوپرمن: میراث» انتخاب و معرفی شده است.

همچنین ریچل بروزناهان با سابقه بازی در سریال «خانم میزل شگفت انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) رسما به‌عنوان بازیگر لوئیس لین در فیلم «سوپرمن: میراث» انتخاب شده است. جیمز گان نیز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید کرد. در هر حال اکنون بازیگر نقش لکس لوتر انتخاب نشده است؛ اگرچه پیش از این گزینه‌هایی چون نیکلاس هولت، الکساندر اسکاشگورد و بیل اسکاشگورد برای این نقش معرفی شده بودند.

جیمز گان در زمان معرفی فیلم «سوپرمن: میراث» گفت که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید «فیلم سوپرمن: میراث» از ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) آغاز شود.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.

منبع: زومجی

https://didhonar.ir/?p=22235