پلاتوهنر

فرانسیس کاپولا گفت؛

آرام آواکیان نمی‌خواست کارگردان «پدرخوانده» شود

به گزارش پلاتو هنر، فرانسیس کاپولا کارگردان فیلم «پدرخوانده» به سوال یکی از دنبال کنندگانش درباره این فیلم در استوری اینستاگرام خود پاسخ داد. این دنبال کننده از او پرسید: آیا همان طور که در سریال «پیشنهاد» (The Offer) نشان

به گزارش پلاتو هنر، فرانسیس کاپولا کارگردان فیلم «پدرخوانده» به سوال یکی از دنبال کنندگانش درباره این فیلم در استوری اینستاگرام خود پاسخ داد.

این دنبال کننده از او پرسید: آیا همان طور که در سریال «پیشنهاد» (The Offer) نشان داده شده است، آرام آواکیان سعی داشته تا خودش را به جای شما کارگردان فیلم «پدرخوانده» کند؟

فرانسیس کاپولا در جواب به او گفت: «آرام چنین قصدی نداشت. او در فیلم «تو حالا پسر بزرگی هستی» تدوینگر من بود و من احترام زیادی برایش قائل بودم و خیلی چیز ها از او یاد گرفتم. او دوست و شبیه یک برادر بزرگ برای من بود. دوروسی تریستان همسر آرام آواکیان، در کتاب بیوگرافی اش «خیابان جوی» (Joy Street)تعریف کرد که قضیه از چه قرار بود.

او در پایان نقل قولی از این کتاب را نوشت: «چیزی کاملا غیر منصفانه برای آرام اتفاق افتاد. فرانسیس کاپولا به عنوان کارگردان فیلم «پدرخوانده» انتخاب شده بود اما باب اونس که تهیه کننده بود، از انتخاب کاپولا به عنوان کارگردان این فیلم مطمئن نبود. اونس تحت تاثیر کارهای آرام، اَل رودی را که یکی از دستیارانش بود، پیش آرام فرستاد تا پیشنهاد دهد که به جای فرانسیس کاپولا کارگردان این فیلم شود. آرام در جواب گفت: من این کار را نمی‌کنم چون فرانسیس دوست من است. رودی سعی کرد که او را از این تصمیمش منصرف کند اما در نهایت از این میزان وفاداری آرام به دوستش متحیر شد… [در نگاه دیگران] آرام شبیه یک آدم پست بود و این موضوع خیلی او را آزار داد… چندین سال بعد آرام بیچاره مُرد بدون اینکه این اتهامات زشت به او پاک شود. من احساس می‌کنم که موظف هستم این داستان را برای خواندگان این کتاب تعریف کنم تا در جریان حقیقت باشند و اتهامات به آرام را از بین ببرم.»

https://didhonar.ir/?p=21781