پلاتوهنر

واکنش سرپرست گروه «لیان» به حواشی اجرای تالار وحدت

به گزارش پلاتوهنر، کنسرت گروه موسیقی بوشهری «لیان» در تاریخ 24 و 25 خرداد ماه 1402 در تالار وحدت روی صحنه رفت. ویدئویی از یکی از شب‌های این کنسرت در فضای مجازی منتشر شد که موسیقی شاد پایان اجرا مخاطبان

به گزارش پلاتوهنر، کنسرت گروه موسیقی بوشهری «لیان» در تاریخ 24 و 25 خرداد ماه 1402 در تالار وحدت روی صحنه رفت. ویدئویی از یکی از شب‌های این کنسرت در فضای مجازی منتشر شد که موسیقی شاد پایان اجرا مخاطبان را به وجد آورده بود.

محسن شریفیان، سرپرست گروه موسیقی بوشهری «لیان» در واکنش به این حواشی در صفحه مجازی خود نوشت: «سخنی با دوستان جان، مخاطبان و همراهان کنسرت های «لیان»!

سلام، ضمن قدردانی از استقبال گرم و همیشگی شما، امیدوارم از اجراهای این روزهای گروه لیان در تالار وحدت تهران لذت برده باشید و ما توانسته باشیم تا به رسالتمان در معرفی گوشه‌ای از فرهنگ موسیقیایی بندرنشینان و ساکنان جزایر جنوب ایران، به خوبی عمل نماییم.

متاسفانه گاهی در کنسرت های ما اتفاقاتی می‌افتد که کنترل آن از دست من یا اعضای گروه و یا سالن برگزارکننده خارج است و در اغلب موارد به سبب تاریکی سالن و نورپردازی صحنه؛ بعد از پایان اجرا خبردار می شویم! شادی و حال خوب از مهم ترین اهداف کنسرت های ماست، اما عزیزان معمولا سالن های کنسرت و تئاتر در همه جای دنیا صرفا برای تماشای اجراها طراحی و ساخته شده است و مردم برای شنیدن و دیدن موسیقی، بلیت کنسرت تهیه می‌ کنند.

شما هزینه می‌کنید! زمان می‌گذارید! حالا تصور کنید چندنفر یا یک یا چند ردیف بلند شوند و شروع به رقصیدن کنند! شما از دیدن صحنه محروم می‌شوید، قطعا نارضایتی پیدا می‌کنید و احتمالا اعتراض کنید!

با همه‌ی این توضیحات، وظیفه‌ی خود میدانم بابت آن دسته از مردم که احساساتشان جریحه‌دار شده است، پوزش بطلبم.

مخاطبان فرهیخته و عزیز «لیان»! من حال خوبتان را خریدارم! شما هم کمک کنید حال ماهم، خوب بماند.»

عکس از علی شریف زاده است.

https://didhonar.ir/?p=20930