پلاتوهنر

گالری‌گردی در هفته دوم اردیبهشت ماه

به گزارش پلاتو هنر، جمعه هشت اردیبهشت ماه طبق روال هر هفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد. در ادامه به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌ها که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته‌ایم. «حرف نخواهم

به گزارش پلاتو هنر، جمعه هشت اردیبهشت ماه طبق روال هر هفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و شهرهای دیگر افتتاح شد.

در ادامه به معرفی تعدادی از نمایشگاه‌ها که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، پرداخته‌ایم.

«حرف نخواهم زد» عنوان نمایشگاه انفرادی از آثار مهین منفرد است.

این نمایشگاه تا ۲۵ اردیبهشت در نگارخانه نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول پابرجاست.

نمایشگاه گروهی «نوری در تاریکی» تا سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در گالری هما برپاست.

گالری هما در نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک واقع شده است.

«زایان» عنوان نمایشگاه گروهی است که در گالری اعتماد در معرض تماشا قرار دارد.

علاقه‌ندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی حسین ماهر با عنوان «بازی» تا 22 اردیبهشت ماه در گالری 2+ میزبان مخاطبان است.

این گالری در نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ دوم واقع شده است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «برهه» از آثار علی زعیم هشتم اردیبهشت ساعت ۱۷ در گالری ایوان به نشانی خیابان الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه،کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره یک افتتاح می‌شود و تا ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

نمایشگاه انفرادی نقاشی «ضیافت در قعر» با آثار مهدی راحمی هشتم تا ۱۷ اردیبهشت، همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به همت، خیابان گل نبی غرب، میدان احمدی روشن، خیابان ساسانی‌پور، کوچه قندی، پلاک ۶ میزبان علاقه‌مندان است. این نمایشگاه به صورت مجازی نیز برپاست.

نمایشگاه آثار نقاشی لیلا بانکی با عنوان «برخاستن» در نگارخانه سهراب به نشانی خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره ۱۴۲ تا ۱۹ اردیبهشت دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

نمایشگاه انفرادی نگار کلانتری با عنوان «گذر عمر در چهار فصل»  تا يكشنبه ۳۱ اردیبهشت در گالری ریشه 29 برپاست.

این گالری در نشانی تهران، الهیه، خیابان آقابزرگی، روبه روی بانک آینده، جنب بانک خاورمیانه، پلاک ۳۱ واقع شده است.

نمایشگاه‌ گروهی نقاشی «عجایب کوچک» با آثاری از رایا بختیاری، حوری بنام، تبسم تهم، فرزانه خوشخو، آیدا روزبیانی، آیدا صراطی، فائزه فوادیان، پرستو کرمانی، مژگان مدنی، آرش مژگانلو، آرزو معرفاوی و نمایشگاه‌گردانی غزاله نقیبی تا ۱۸ اردیبهشت با همکاری گالری آرتیبیشن در گالری گویه به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، تقاطع مشاهیر، پلاک ۳۹ میزبان علاقه‌مندان است.

نمایشگاه انفرادی علی ذاکری با عنوان «قدم برداشتن در تاریکی» تا جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در گالری نیان میزبان مخاطبان است.

گالری نیان در نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ واقع شده است.

https://didhonar.ir/?p=17229