پلاتوهنر

اکران آنلاین فیلمی با بازی شهاب حسینی و حسام منظور؛

«فیلم‌نت» به خریداران بلیت «طلاخون» هدیه می‌دهد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، اکران آنلاین فیلم سینمایی «طلاخون» از ساعت ۸ شب چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ به‌طور همزمان در سه پلتفرم فیلم‌نت، فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد. «طلاخون» چهارمین فیلم بلند ابراهیم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، اکران آنلاین فیلم سینمایی «طلاخون» از ساعت ۸ شب چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ به‌طور همزمان در سه پلتفرم فیلم‌نت، فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد.

«طلاخون» چهارمین فیلم بلند ابراهیم شیبانی در مقام کارگردان پس از فیلم‌های «زهر عسل»، «صحنه جرم، ورود ممنوع!» و «هیچ‌کجا هیچ‌کس» است. شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زهرا خوشکام و بهار قاسمی در «طلاخون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان «طلاخون» ملهم از اتفاقاتی واقعی است و به حوادثی پیرامون یک قاتل زنجیره‌ای زن می‌پردازد.

«طلاخون» که محصول سال ۱۳۹۹ است با تاخیری دو ساله از تیرماه ۱۴۰۱ روی پرده رفت و حالا به‌صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین پلتفرم فیلم‌نت هدیه ویژه‌ای برای بینندگان «طلاخون» دارد و به ازای خرید هر بلیت در هفت روز اول اکران، هفت روز اشتراک رایگان در اختیار تماشاگران این فیلم قرار خواهد داد.

«طلاخون» دومین فیلمی است که به‌صورت آنلاین از طریق پلتفرم فیلم‌نت در دسترس سینمادوستان ایرانی قرار می‌گیرد. پیش از این سینما آنلاین فیلم‌نت با اکران فیلم «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بهائیان آغاز به کار کرده بود.

https://didhonar.ir/?p=17104