پلاتوهنر

حسین کیانی با «کافه­‌کات» به تماشاخانه‌ ایران‍شهر می‌آید

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، نمایش «کافه‌­کات» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه می‌رود. داستان نمایش «کافه­‌کات» که اثر تازه­ حسین کیانی است

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، نمایش «کافه‌­کات» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش «کافه­‌کات» که اثر تازه­ حسین کیانی است در کافه‌­ای به نام کافه­‌کات می­‌گذرد که سه دختر در آن کار می­‌کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام خود انداخته نقشه‌­ای می­‌چینند.

این نمایش با بازی بهروز پناهنده، کهبد تاراج، ساناز روشنی، الهه شه­‌پرست، حسام الدین مختاری، هدا ناصح و مریم ندائی از روز یکشنبه سوم اردیبهشت ساعت 18 در سالن استاد سمندریان اجراهای خود را آغاز می­‌کند.

گفتنی است سایر عوامل نمایش «کافه­‌کات» عبارت‌اند از حسام الدین مختاری (تهیه کننده)، حسین کیانی (طراح صحنه)، آرش موسوی (آهنگ­ساز)، مریم ندائی (طراح لباس)، اردلان آشناگر (عکاس)، بهرام رامه (طراح گرافیک و موشن گرافی)، کارن کیانی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز )، محمد مقیمی (مدیر تولید)، آساره کیانی و مسعود رفیعی طالقانی (روابط عمومی)، روشان رستم پور و سید صدرا سبحانیان (منشی صحنه)، علیرضا میرزایی (مدیر صحنه).

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تماشاخانه‌‌ ایرانشهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=16667