پلاتوهنر

این هفته به کدام گالری‌ها سر بزنیم؟

به گزارش پلاتو هنر، روز جمعه 25 فروردین ماه چند نمایشگاه هنری در تهران و شهرستان ها افتتاح شد. اگر از علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و گالری‌گردی هستید، ما در این گزارش به معرفی چند گالری که در روزهای پیش‌رو

به گزارش پلاتو هنر، روز جمعه 25 فروردین ماه چند نمایشگاه هنری در تهران و شهرستان ها افتتاح شد.

اگر از علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و گالری‌گردی هستید، ما در این گزارش به معرفی چند گالری که در روزهای پیش‌رو میزبان مخاطبان هستند، پرداخته‌ایم.

 

«انعکاس» عنوان نمایشگاه انفرادی از آثار عسل قاسم‌پور است.

این نمایشگاه از جمعه ۱۸ فروردین تا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در گالری خط سفید بلوارنلسون ماندلا(جردن) خیابان گلفام پلاک ۵۰ طبقه۴ واحد۷ پابرجاست.

«دیدار خویشتن» عنوان نمایشگاه انفرادی از آثار محمدجواد خداخواه است.

این نمایشگاه از جمعه ۲۵ فروردین تا چهارشنبه ۳۰ فروردین در گالری شلمان واقع در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپاست.

مجموعه عکس‌های نسرین لاریجانی با عنوان «اتاق تاریک» در گالری پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه انفرادی تا سه شنبه ۲۹ فروردین ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید همه‌روزه جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

«پراکسیس» نمایشگاه گروهی از آثار رامین حفیظی، دنیا رستمی، نرگس رنجبر، پریا فرخی، فران فریدونی و شکوفه کریمی است.

این نمایشگاه از جمعه ۲۵ فروردین تا جمعه ۱۵ اردیبهشت در گالری شیدایی به نشانی میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، روبروی موزه عکسخانه شهر، پلاک ۱۴۹، واحد۱ در معرض تماشا قرار دارد.

«بالتازار» نمایشگاه انفرادی از آثار زهرا هوشیاری‌پور است. این نمایشگاه تا جمعه هشتم اردیبهشت در گالری شم به نشانی میرداماد، میدان مادر، خیابان شهید سنجابی(بهروز سابق)، بن بست یکم، پلاک۸، طبقه اول، واحد۱۲ ادامه دارد.

«چرخش» عنوان نمایشگاه انفرادی آثار منصور نصرت انتظامی است. این نمایشگاه تا جمعه اول اردیبهشت در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ پابرجاست.

این گالری روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه تعطیل است.

نمایشگاه گروهی «دیدار با هنرمندان»  تا جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گالری دیدار میزبان مخاطبان است.

گالری دیدار در نشانی تهران، خیابان مفتح جنوبی، کوچه مبینی، پلاک 10 واقع شده است.

https://didhonar.ir/?p=16326