پلاتوهنر

فیلمبرداری فیلم کوتاه «چرخ» پایان یافت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «چرخ» به نویسندگی و کارگردانی شیوا شجاعی که در پاییز سال 1401 مراحل فیلمبرداری خود را پشت سرگذاشته بود، حالا با پایان مراحل تدوین خود، آماده حضور در جشنواره‌های

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «چرخ» به نویسندگی و کارگردانی شیوا شجاعی که در پاییز سال 1401 مراحل فیلمبرداری خود را پشت سرگذاشته بود، حالا با پایان مراحل تدوین خود، آماده حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود.

مصطفی شویکلو، مرتضی ربیعی، ملیکا کریمی، سهیل میر نجفی زاده، عرشیا غفوری، اهورا هدایتی، صالح کوهی کمالی، کسری ریوندی و محمدطاها منتظری بازیگران این اثر هنری می‌باشند.

«چرخ» روایت کننده پسر بچه‌ای است که به دلیل شرایط مالی نامناسب خانواده، مجبور به کار است. او اشتیاق و آرزو داشتن یک دوچرخه را نیز در سر دارد.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تصویر بردار و تدوینگر: سهراب حسین پور، صدا بردار: حمیدرضا دایی جانی، اصلاح رنگ و نور: نسترن برزگر، منشی صحنه: سارا احدی، طراح گریم: پریا لرستانی، آهنگساز: علیرضا آقابیگی، طراح پوستر: سید مهدی موسوی و مشاور رسانه‌ای: سید محمد صادق سیادت اشاره کرد.

https://didhonar.ir/?p=16101