پلاتوهنر

لیلی گلستان در گفتگو با پلاتو هنر:

35 سال گالری‌داری کردم، دیگر بس است!

به گزارش پلاتو هنر، طبق چیزی که در سایت گالری گلستان اعلام شده است. این گالری پس از 35 سال فعالیت تعطیل شده است و از این به بعد نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند. برای پیگیری این موضوع و

به گزارش پلاتو هنر، طبق چیزی که در سایت گالری گلستان اعلام شده است. این گالری پس از 35 سال فعالیت تعطیل شده است و از این به بعد نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

برای پیگیری این موضوع و ینکه آیا این تعطیلی موقت است یا دائم با لیلی گلستان مدیر گالری گلستان صحبت کردیم. او به خبرنگار پلاتو هنر گفت که این تعطیلی دائمی است.

این گالری‌دار درباره علت تعطیلی در صحبت‌های کوتاهی عنوان کرد: خودم خواستم و به دلایل شخصی دیگر نخواستم ادامه دهم. 35 سال کار کردیم دیگر بس است.

گالری گلستان در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد. لیلی گلستان همزمان با افتتاح گالری‌اش نوشته‌ای را در روزنامه کیهان چاپ کرد و سیاست گالری‌اش را بر مبنای دو اصل زیر گذاشت:
– کشف استعدادهای جوان و حمایت آنها
– فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای اینکه مردم عادی هم – جدا از مجموعه‌داران- بتوانند اثر هنری بخرند.

از بهار ۱۳۹۳ با شروع کار وبسایت جدید گالری گلستان، نمایشگاه‌های مجازی نیز در معرض تماشا قرار گرفتند. این گالری در سال‌های اخیر میزبان آثار عباس کیارستمی، محمد احصایی، مسعود کیمیایی و دیگر هنرمندان بوده است.

 

https://didhonar.ir/?p=15882