پلاتوهنر

تور کنسرت‌های سراسری احمد سلو به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش پلاتو هنر، احمدرضا شهریاری که با نام هنری احمد سُلو مُعرِف مخاطبانش است، دومین اجرای رسمی خود را در پایتخت برگزار کرد. این خواننده پیش از این، اسفند ماه سال گذشته برای نخستین بار روی صحنه رفت و

به گزارش پلاتو هنر، احمدرضا شهریاری که با نام هنری احمد سُلو مُعرِف مخاطبانش است، دومین اجرای رسمی خود را در پایتخت برگزار کرد.

این خواننده پیش از این، اسفند ماه سال گذشته برای نخستین بار روی صحنه رفت و به سبب استقبال خوب هوادارانش، کنسرتش درکمتر از یک ماه 9 فروردین ماه 1402 تمدید شد و بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دوسانس 19 و 22  روی صحنه رفت.

به گفته مجید طوسی تهیه کننده این برنامه، به زودی  تور کنسرت های احمد سلو در دیگر شهرهای ایران نیز برپا خواهد شد.

اما در کنسرت شب گذشته، ابتدای کار با قطعه «چپ» آغاز شد و در ادامه احمد سُلو، ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو، رو به مخاطبان در سالن گفت: «امیدوارم امسال قشنگ ترین سال و زیباترین خاطره ها را پیش رو داشته باشید.»

«عشق مجازی» قطعه بعدی بود که با همخوانی و همراهی حاضران در سالن اجرا شد و در ادامه قطعات «عاشقتم»، «گل گندم»، «بغل»، «سلطان قلبم»، «بند»، «چشات»، «کاش نبودم»، «قهرمان»، «اخموی جذاب»، «شوک» و… به اجرا درآمد.

احمد سُلو، طی اجرای قطعاتش، بارها و بارها نسبت به عشق و علاقه مخاطبانش اظهار لطف و تشکر کرد.

بخش دیگر این اجرا اختصاص داشت به تکنوازی گیتار این خواننده و اجرای قطعاتی بداهه به درخواست حاضران درسالن که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. قطعاتی همچون «تنم می لرزه»، «توی شهر بی عاطفه ها»، «لعنت به تو زیبای بی عاطفه»، «نت سُل» و… و همچنین اجرای اثر تازه اش به نام «منو تهران» با مضمون «من یه ایرانمو تهرانمو دادم به نگاهت…» که برای اولین در این کنسرت به اجرا درآمد و امروز در صفحه مجازی اش منتشر می‌شود.

در این کنسرت که به تهیه کنندگی مجید طوسی (شرکت فرهنگی و هنری سُل فا) و مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار شد، نوازندگانی چون علی ضرابی (ترومپت)، سیامک کریم پور (ترومبون)، حسام زبردست (ساکسیفون)، مجتبی صناعی (درامز)، محسن فرضی (گیتار بیس)،سامان سپهر (گیتارالکترونیک)، پاتریک یوسف زاده (گیتار نایلون)، جواد شیخی (بوزوکی)، بابک کدخدا (ویلون)، حسام متولی (تومبا پرکاشن) و سالار مددیان (سینتی سایزر) همراهی داشتند.

مهران مریخ نیز رهبری این ارکستر و تنظیم قطعات را برعهده داشت.

https://didhonar.ir/?p=15565